Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ieder zijn smaak maar ik vind de eco sticker/plaatje op de 1.6. GDI spuuglelijk. Is het inderdaad een sticker die makkelijk verwijderd kan worden of is het een plaatje wat er afgeschroefd moet worden?

Posted

Ik vind hem ook spuuglelijk. Het is een sticker die er met een fohn makkelijk afgaat. Je kan, als je een nieuwe auto bestelt, ook aan je dealer vragen of hij die sticker er af haalt voor de aflevering.

Posted

Dealer kan hem er inderdaad zo vanaf halen voor de aflevering. Tegen mij is indertijd gezegd dat alles er aan de achterzijde af kon (eco plaatje/cee'd logo) uitgezonderd het Kia Logo. Als je dat zou verwijderen, zou je een gaatje zien.

Posted

Klopt! Zekers zonder beschadiging te verwijderen.

Posted
Dealer kan hem er inderdaad zo vanaf halen voor de aflevering. Tegen mij is indertijd gezegd dat alles er aan de achterzijde af kon (eco plaatje/cee'd logo) uitgezonderd het Kia Logo. Als je dat zou verwijderen, zou je een gaatje zien.

Dat logo is er bij mij binnenkort ook vanaf, gaatjes worden dan dicht gemaakt en de handgreep opnieuw gespoten :cool:

Posted

Op onze 1.6 GDI is dit plaatje waarschijnlijk vergeten tijdens productie. Bij aflevering gelukkig niets op de achterklep... ik zal toch wel een 1.6 hebben gekregen??

Posted (edited)
Op onze 1.6 GDI is dit plaatje waarschijnlijk vergeten tijdens productie. Bij aflevering gelukkig niets op de achterklep... ik zal toch wel een 1.6 hebben gekregen??

Er waren ook tijdelijk 1.6GDI's te krijgen zonder ISG. Dit vanwege leveringsproblemen vanuit Korea van het ISG systeem (wat als toeleverantieuit Korea komt, de de auto wordt in Slowakije gemaakt). Voor zover ik weet wordt elke 1.6GDI nu uitgeleverd met ISG en kan je niet meer kiezen.

Edited by elmerblues