Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Soul hoedenplank kost 199 euro!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kort geleden de dealer gebeld of er inmiddels al hoedenplanken voor de soul als accessoire verkrijgbaar was.

Ja hoor zei de goede man , op mijn vraag wat zo,n ding mocht kosten antwoordde hij 199 euro.

Dat vond ik wel heel erg aan de prijs voor een hoedenplank.

Zijn er hier forumleden die hier een goedkoper adres voor weten , zelf maken is geen optie door omstandigheden.

Geplaatst

Ik heb even gezocht, maar het is een algemene klacht.

In de US wordt er 250 dollar voor gerekend.

Dus die 199eu kan wel kloppen

Nogal aan de prijs, vind ik.

(overigens is een kofferklep chrome stripje op de SP3 ook 89 eu oid, dit ter verzachting van het leed :-) )

Wat zit er nu ? helemaal niets ?

Die originele bestaat uit 2 delen, een soort brede U met daarin het klepje dat omhoog kan.

Als er nu niks zit en er iets gemonteerd moet worden, kan ik me wel wat voorstellen w.b kosten

Een dhz'ver heeft hier iets laten zien wat hij zelf had gemaakt en was aan materialen toch ook 80 eu kwijt en dat ding was alleen een afdekplaat en kon niet omhoog...

Sterkte met de keuze..

Geplaatst

Nee nu zit er niets.

Er hoeft niets in gemonteerd te worden en hoeft slechts voor afdekking te dienen tegen ongewenste inkijk.

Geplaatst

Mijn dealer had nog een 'originele' hoedenplank liggen.

Toen ik vlak na aankoop, voor levering vroeg naar de hoedenplank i.v.m. inkijk heeft ie mij deze toegezegd.

Ik heb het "flubberding" er dus wel bij gekregen in NL. Maar dat was onder voorbehoud dat ik niet zou klagen over de kwaliteit.

Het ding rammelt niet echt, maar je kunt er ook echt nog geen paraplu op leggen. Soort van harde vilt dat zijn beperkte stevigheid haalt uit zijn vorm.

Tegen inkijk werkt het prima, maar kan me voorstellen dat levering van dit ding gestaakt is.

Greetz,

Patrick

• 4 weken later...
Geplaatst

Volgens mij staat er een voorbeeld om er voor weinig kosten zelf een te maken, ga ik ook doen staat wel zo netjes.

Heb je al resultaten met foto's ??

Geplaatst

Ik heb bij aankoop van mijn soul een hoedenplankje afgedwongen bij de verkoper en deze ook gekregen een mooi stevig model dus ik denk dat er nu betere te koop zijn.

Ik had voor aanscaf van mijn auto hier al gelezen wat zo'n plankje kost :blink: en ook de prijs van het ipod kabeltje (ook geen normale prijs )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...