Venga OK Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Heb een filmpje van de camera sproeier op you tube gezet. Ik heb het beeldscherm gefimd in de auto, voor, tijdens en na het sproeien. Het is me niet gelukt om een link naar de video te plaatsen, maar met "camera sproeier" in "zoeken" vind je 'm. Ben niet zo handig met computers zeg maar....!! Groet, Peter Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Echt geweldig Peter, Ik hoop echt dat hier 'iets moois van gaat komen'. Ik heb echt nog nooit van een camerasproeier gehoord en ik kan mij niet voorstellen dat het vuil worden van de lens alleen maar bij jouw tuut een probleempje is. Grote klasse, echt waar. Als ik jou was dan zou ik een uitgebreide bouwuitleg en dit filmpje sturen aan de R&D afdeling van Kia. Misschien kun jij achterhalen via Kia M Nederland waar of bij wie jij moet zijn. Quote
Guest asterix Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Lachen, ga je nu ook een klein ruitewissertje erop maken? Marcel Quote
Recommended Posts