stor Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 hallo , Al een tijdje hier rondgesurft op het forum nu de wagen besteld is toch een profiel aangemaakt 11 jaar oude renault met 250000km buiten en een nieuwe kia ceed Sporty Wagon 1.6 CRDI in de plaats Is eigenlijk nieuwe wagen voor mijn vrouw maar ga hem tijdelijk wisselen met de mijne Ben 37 jaar en heb wel wat interesse in autotechniek Ben eerder een cruiser op de baan tenzij er zich enkele mooie bochtjes aanbieden Nog drie weken wachten en hij wordt geleverd ; het is een "Hedgren " edite in piston grey Foto's en testverslag zullen volgen grtzzz stor Quote
Arista Posted February 3, 2011 Posted February 3, 2011 Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe wagen maar dat zal zeker wel lukken. Ik zelf rijd ook met cee'd sw piston grey..... zeer leuke wagen!! Groeten Nick Quote
smetjesmee Posted February 3, 2011 Posted February 3, 2011 Is eigenlijk nieuwe wagen voor mijn vrouw maar ga hem tijdelijk wisselen met de mijne Nog iemand die de wagen van z'n vrouw wil inpikken... hebben we hier al meer gehad ! Gefeliciteerd met jullie aankoop in ieder geval landgenoot, en veel veilige km ! grtz, Kurt Quote
Recommended Posts