Jump to content

nieuw lid uit België, West-Vlaanderen

Recommended Posts

Ola,

Op 25 januari 2011 een kia new sportage besteld:

Belgisch wit (oogt toch sportief?) 1.7 crdi Evoque zonder panoramisch dak maar met afneembaar trekhaak vanwege mijn vele sportieve hobbies.

Leveringsdatum ????

Ik woon aan de westkust in Belgi

Mijn dealer zei ook wel 6 maand. Maar als ik dit forum lees zit er soms een afwijking op. Daarom dat ik me niet vastpin op een datum maar gewoon afwacht tot de dealer belt.

Wagen in Alveringem gekocht en ik ben heel tevreden van de dealer: rustig mens die met ervaring uitleg geeft.

Wie weet er een goedkope oplossing? Mijn wagen wou ik zelf verkopen en op internet geplaatst met het gedacht dat het een tijdje zou duren. In nog geen week verkocht (misschien te weinig gevraagd?) dus nu geen auto meer! En nu zal het behelpen zijn tot de levering van de nieuwe wagen? Ik heb wel een moto maar moeilijk met 3 kinderen.

Wie heeft er een gek voorstel?

dus nu geen auto meer! En nu zal het behelpen zijn tot de levering van de nieuwe wagen?

Heb je geen deal gesloten met de verkoper?

Zo heb ik bv. op de factuur laten vermelden dat - moesten wij de auto niet hebben tegen dat we op reis vertrekken in juli - we gratis een vervangwagen van Kia krijgen. Enkel brandstof moet door ons betaald worden. Okee, het is wel maar voor 14 dagen maar het is toch een geruststelling.

Misschien kan jij ook nog tot een akkoord komen voor die 6 maanden wachttijd. Bv. een wagen van hen gebruiken tegen een lage huurprijs...:?:

Grtz, Kurt

• 2 weeks later...

Ola,

Belgisch wit (oogt toch sportief?) 1.7 crdi Evoque zonder panoramisch dak maar met afneembaar trekhaak vanwege mijn vele sportieve hobbies.

Leveringsdatum ????

Ik woon aan de westkust in Belgi� waar het altijd mooi weer is (hmmm) dus nog een belg op dit forum erbij:alien::alien:

Ola,

Leveringsdatum ????

Ik woon aan de westkust in Belgi� waar het altijd mooi weer is (hmmm) dus nog een belg op dit forum erbij:alien::alien: