Jump to content

Ervaringen met TomTom (iPhone) verbonden met bluetooth in nieuwe Sportage?

Recommended Posts

Posted

Is er al iemand met enige ervaring met TomTom (iPhone) met bluetooth verbonden in de nieuwe Sportage (X-ecutive Plus Pack) ? Heb van het weekend even snel TomTom geinstalleerd op iPhone 4 en heb dat uitgeprobeerd in mijn nwe Sportage.

Ik kon op de radio zien dat de bluetooth verbinding tot stand was gekomen (default) maar ik hoorde geen routeaanwijzingen via de radio. Aan de iPhone leek dat niet te liggen want zodra ik bluetooth op de telefoon uitschakelde kon ik de aanwijzingen via de iPhone speaker horen.

Weet iemand hoe dit zou horen te werken? Kan ik wel aanwijzigen via mijn radio verwachten via de bluetooth? Het zou een beetje ongemakkelijk zijn want als ik de aanwijzingen via de iPhone speaker zou horen dan kan ik geen binnenkomende gesprekken via mijn radio beantwoorden.

Posted

Wat ik begrijp heeft weetniet een normale radio en wil het geluid

van alle functies (incl. navi) van zijn iPhone via de radio horen.

Kan dit dan niet ?

Posted

Dit kan. Ik heb dit deze ochtend net getest. Ik heb namelijk ook navigatie op mijn telefoon en wanneer je de navigatie wil horen dan moet ik hem op Phone mp3 (Je FM, AMA, USB enz.) zetten de radio. Dan hoor ik de navigatie op de speakers van de auto. Alleen heb je dan geen muziek. Ik los dit dan op door internet radio op mijn telefoon te zetten en dan heb ik gewoon muziek in de auto. Je hoort dan alleen de navigatie door de muziek heen maar dit hindert mij niet.

Posted

Ik heb geen iPhone maar een HTC inclusief Tom Tom navigatie. De navigatieaanwijzingen laat ik lekker via de telefoon verlopen. Ondertussen luister ik naar een muziekje via de radio en als er een gesprek binnenkomt op mijn HTC, kan ik die gewoon met de knoppen op het stuur beantwoorden.

Gr. Gimzo