Guest DSign Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Hallo allemaal, Mijn naam is Dirk, een halve eeuw oud en op zoek naar een nieuwe auto. Ik rijd al jaren in Ford, maar twijfel nu tussen een Sportage 1.6 GDI of de nieuwe Focus met Ecoboost motor. Kortom ik wil alles weten over de SP3 en dan vooral met 1.6 GDI. Quote
Alex VB Posted February 17, 2011 Posted February 17, 2011 Welkom DSign, Je zult hier genoeg info vinden mbt de nieuwe Sportage. Geef je ogen en oren de kost en hopelijk vind je hier genoeg info om een goede keuze te maken. Quote
smetjesmee Posted February 17, 2011 Posted February 17, 2011 Hallo allemaal, Mijn naam is Dirk, een halve eeuw oud en op zoek naar een nieuwe auto. Ik rijd al jaren in Ford, maar twijfel nu tussen een Sportage 1.6 GDI of de nieuwe Focus met Ecoboost motor. Kortom ik wil alles weten over de SP3 en dan vooral met 1.6 GDI. Hoi Dirk. Ik zou het wel weten... maar laat je zeker niet beïnvloeden! Leesvoer genoeg op dit forum. Veel succes met je keuze. Quote
Recommended Posts