Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

instaleren iphone 3g s

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo ben sinds 12-2 2011 in bezit van kia 2.0 benzine x-clusive nu heb ik een vraag over mijn i phone 3gs kan ik die ook aansluiten op mijn navigatie die er standaard van de fabriek in zit heb het geprobeerd maar het wil niet lukken komt dat soms omdat er geen bleutooth op zit volgens de kia site staat daar op dat die compatiebel is en dat je kan bellen en gebeld worden en ook adres boek gebruiken

Geplaatst

hallo ben sinds 12-2 2011 in bezit van kia 2.0 benzine x-clusive nu heb ik een vraag over mijn i phone 3gs kan ik die ook aansluiten op mijn navigatie die er standaard van de fabriek in zit heb het geprobeerd maar het wil niet lukken komt dat soms omdat er geen bleutooth op zit volgens de kia site staat daar op dat die compatiebel is en dat je kan bellen en gebeld worden en ook adres boek gebruiken

staat bluetooth wel aan op je iPhone ?

Verder de stappen volgen in je boekje..

Geplaatst

Wist je serieus niet dat er bluetooth op zat ? Heb je dan de juiste telefoon wel ? ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...