Administrators Jheroen Posted February 20, 2011 Administrators Posted February 20, 2011 Beste mensen, het nieuwe 'fotoalbum' annex garagecomponent is in gebruik. Met betrekking tot de modificaties: laat in DIT draadje weten wat onder andere modificatie categorieen zouden moeten zijn zodat ik die kan toevoegen. Vragen of opmerkingen? Ook hier svp. LET OP: het component doet niet aan resizen van foto's die je wilt uploaden, let dus goed op de afmetingen van de foto's en de grootte per foto. Succes!
bigwade Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Beste mensen, het nieuwe 'fotoalbum' annex garagecomponent is in gebruik. Met betrekking tot de modificaties: laat in DIT draadje weten wat onder andere modificatie categorieen zouden moeten zijn zodat ik die kan toevoegen. Vragen of opmerkingen? Ook hier svp. LET OP: het component doet niet aan resizen van foto's die je wilt uploaden, let dus goed op de afmetingen van de foto's en de grootte per foto. Succes! Bij voeg voertuig toe is nu nog geen optie om plaatjes toe te voegen. Wat zijn de max pixel afmetingen en kunnen er ook andere merken geplaatst worden ? bijv. van 2e auto's, oldtimers etc
Administrators Jheroen Posted February 20, 2011 Author Administrators Posted February 20, 2011 eerst voertuiggegevens invoeren en dan door naar stap 2 denk ik
bigwade Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Zo te zien worden de foto's een beetje "geplet"
SmokeY Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 (edited) Is alleen de kleine foto.. Als je erop klikt komt deze goed te voorschijn. toch? Edited February 20, 2011 by SmokeY
Administrators Jheroen Posted February 20, 2011 Author Administrators Posted February 20, 2011 Zo te zien worden de foto's een beetje "geplet" moet nog even de juiste verhoudingen zien uit te vogelen voor de thumbnails
bigwade Posted February 21, 2011 Posted February 21, 2011 moet nog even de juiste verhoudingen zien uit te vogelen voor de thumbnails Die zien er nog steeds hinderlijk vervormd uit.
Administrators Jheroen Posted February 22, 2011 Author Administrators Posted February 22, 2011 Die zien er nog steeds hinderlijk vervormd uit. roep jij eens een goede verhouding, kan ik eens kijken of dat wat verbeterd
bigwade Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 roep jij eens een goede verhouding, kan ik eens kijken of dat wat verbeterd De meeste spiegelreflex camera's hebben een 2:3 verhouding maar de meeste compacten een 3:4 verhouding Kun je niet de breedte schalen naar de vakjes en de hoogte gewoon mee laten lopen ?
Administrators Jheroen Posted February 22, 2011 Author Administrators Posted February 22, 2011 nee dat moet ik handmatig instellen
bigwade Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 nee dat moet ik handmatig instellen Ik weet het even niet. Wat gebeurt er trouwens met een staande foto ipv liggend ? Moet iets op te vinden zijn
Administrators Jheroen Posted February 22, 2011 Author Administrators Posted February 22, 2011 Ik weet het even niet. Wat gebeurt er trouwens met een staande foto ipv liggend ? Moet iets op te vinden zijn beter zo? volgens mij wel
bigwade Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 beter zo? volgens mij wel Kanjer ! Had even twijfels maar die foto's van 16-V betreffen een bruut verlaagde auto, dacht even dat die nog digitaal geplet was, haha!
bigwade Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Vreemd genoeg zijn er ook mensen die hun auto toevoegen zonder foto. Die staan wel op de "fotobalk" Kan dat anders ? Ja uploaden foto's natuurlijk
Recommended Posts