Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi,

Vraag heeft iemand al nieuwe ruitenwissers geplaatst en zo ja hoe duur waren deze.

Ik lees nl in de onderhoudstarieven een prijs van 91 euro.

Ik vind dit zelf nogal aan de hoge kant.

Marc

a better way of life@marillion.com

Posted

Hoi,

Vraag heeft iemand al nieuwe ruitenwissers geplaatst en zo ja hoe duur waren deze.

Ik lees nl in de onderhoudstarieven een prijs van 91 euro.

Ik vind dit zelf nogal aan de hoge kant.

Marc

a better way of life@marillion.com

Je hebt op de Cee'd geen standaard ruitenwissers maar Aeroblades die een stuk duurder zijn dan normaal.

Normaal gesproken gaan ze ook minimaal 5x langer mee dan standaard ruitenwissers !

Posted

De prijs bij de betere autoshop varieert van € 50 tot € 150 afhankelijk van het merk..

Posted

rond de € 50,00 moet je er 2 wissers voor kunnen krijgen, dat is ook niet goedkoop.

Bij Heuts automaterialen kan je het merk bosch voor de kia céed krijgen € 51,00.

Met de vakantie vorig jaar in Itale universele van merk neovision gekocht € 10,00 per stuk, in Nederland niet te krijgen (www.coraitaly.com)

Mijn Italiaans is niet goed om er bestellingen te gaan doen,jammer

Heb de orginele wisser uit elkaar gehaald, door eindkapje te verwijderen, wel priegel werk, dan vraag je je af waar het geld in zit.

de opstaande rand (spoiler), gewoon platic makkelijk te verwijderen, wisrubber als je die vergelijkt met goedkopere geen verschil.

De gebogen metale frame lijkt mij veel goedkoper als de oude frames, het moet geld kosten. ergerlijk