Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben Ferry uit Naaldwijk. (Nederland)

Ik heb een spotage besteld in de laatste week van 2010.

Eind maart-begin april zou ie binnen komen.

Het is een 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack met Panorama Schuif/kanteldak kleur wit.

Ik vind dit een leuk forum.

Elke dag even kijken of er weer iets nieuws op staat.

Posted

Ik vind dit een leuk forum.

Elke dag even kijken of er weer iets nieuws op staat.

En dan weer lezen dat de wachttijd verlengd wordt :lol: .

Ik ben benieuwd naar jouw levertijd omdat ik de mijne ook in de laatste week van 2010 heb besteld.Hij is ook voorzien voor eind maart-begin april maar het zou misschien wel eens wat later kunnen zijn.Ik woon wel in België en vraag me af of er verschil gaat zijn met Nederland.

Posted

En dan weer lezen dat de wachttijd verlengd wordt :lol: .

Ik ben benieuwd naar jouw levertijd omdat ik de mijne ook in de laatste week van 2010 heb besteld.Hij is ook voorzien voor eind maart-begin april maar het zou misschien wel eens wat later kunnen zijn.Ik woon wel in België en vraag me af of er verschil gaat zijn met Nederland.

Als ik maar iets weet hoor je het

Posted (edited)

Hoi forumleden,

Ook ik ben nieuw op dit forum. Heb eind januari een Sportage 2.0D A6 AWD in X-clusive, zwart metallic met panoramadak besteld dus hoog tijd om zelf ook lid te worden. Ik lees al weken met veel belangstelling alle "verhalen" van andere en wat opvalt is dat iedereen erg enthousiast is ! Zeker de geluksvogels die al rondrijden in hun "heilige koe" maar ook de toekomstige rijders die uitkijken naar de aflevering van hun bolide.

De onderwerpen zij heel divers maar wel vaak heel herkenbaar...........

Mooiste voorbeeld is nog het "claxon" item. Voor degene die niet weten waar dit over gaat........ Druk er maar eens op, en je schrikt je kapot. Wat een afgang........ Dat klinkt echt nergens naar. Dat moet Kia maar snel veranderen, want het zou bijna een reden zijn om toch naar een ander merk om te kijken...... Maar goed, de handige DHZ-ver heeft dat natuurlijk zo opgelost. Ik zit zelf te denken aan een 2-de hands MB claxon (bijvoorbeeld van een C-klasse), dat klinkt veel beter en past veel beter bij deze auto denk ik. Maar 2-de hands in een nieuwe auto is eigenlijk armoe, en nieuw kopen bij MB is natuurlijk zonde. Heeft iemand een idee of er in de automaterialen handel een dergelijke claxon te koop is............

Edited by Dick van Dyke