jef Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Als ik mijn Sportage start maken mijn ruitenwissers van de voorruit een wis beweging.(ik heb de auto pas sinds vorig week woensdag, de eerste dagen had ik hier geen last van) Wat ik ook probeer met de schakelaar die de wissers bediend maakt niet uit, als ik start maken de wissers voor een beweging. Wie herkend dit probleem, en kan mij een tip geven om dit probleem op te lossen. Quote
Opa Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Ik ken het probleem met mijn Cee'd. Het wordt (bij mij) veroorzaakt doordat ik het contact heb afgezet met de wissers in de stand auto. Bij het opnieuw starten maakt de wisser dan een controleslag. Remedie: (bij mij) wissers uit voordat je het contact uitzet. Quote
jef Posted March 2, 2011 Author Posted March 2, 2011 Bij lukt het niet wat ik ook probeer. Ruitenwissers voor blijven een controleslag maken, als ik de auto start. Ben jij er mee naar de dealer geweest ?? Ik wil er morgen toch eens langs gaan om te vragen of men dit voor mij op kan lossen. Quote
jef Posted March 3, 2011 Author Posted March 3, 2011 Ben langs de Dealer geweest. Probleem was dat de handel in de stand auto stond. Ik had niet in de gaten dat je de hendel ook kon verzetten, dom he. Ik had alleen maar aan het draaibare ringetje gedraaid (hier op de stand 0 gezet)wat aan de hendel zit hiermee kun je b.v. de wisnelheid mee in stellen. Ben blij dat het opgelost is. Quote
smetjesmee Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Ben langs de Dealer geweest. Probleem was dat de handel in de stand auto stond. Ik had niet in de gaten dat je de hendel ook kon verzetten, dom he. Ik had alleen maar aan het draaibare ringetje gedraaid (hier op de stand 0 gezet)wat aan de hendel zit hiermee kun je b.v. de wisnelheid mee in stellen. Ben blij dat het opgelost is. Bijkbaar had hier ook niemand door dat ie in 'auto' stond. Daarmee is dit ook opgelost. En nu ben je vertrokken... liefst voor veel veilige Km. Quote
Recommended Posts