Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

graag wil ik me even voorstellen,ben ronald houtkoop ben 49 jaar oud en kom uit de zaanstreek.

Ben bezig om een kia Jouce te kopen uit 2003 met 89000 km,zeer mooie zuto.Rij nu zelf in een mazda 626 wagon nooit iets mee gehad maar door ruimte te kort groter rijden.Nu hoor ik verschillende berichten over deze auto moet veel brandstof gebruik hebben en ik vind dat er twee motoren in deze auto voorkomt wie weet hier iets meer van. Heb de site bekeken vindt het een goed opgezette site en hoop hier ook met plezier rond te rijden,net zoals de kia die ik misschien ga komen.Mocht je wat meer willen weten laat het me dan horen

vriendelijke groet Ronald

Geplaatst

graag wil ik me even voorstellen,ben ronald houtkoop ben 49 jaar oud en kom uit de zaanstreek.

Ben bezig om een kia Jouce te kopen uit 2003 met 89000 km,zeer mooie zuto.Rij nu zelf in een mazda 626 wagon nooit iets mee gehad maar door ruimte te kort groter rijden.Nu hoor ik verschillende berichten over deze auto moet veel brandstof gebruik hebben en ik vind dat er twee motoren in deze auto voorkomt wie weet hier iets meer van. Heb de site bekeken vindt het een goed opgezette site en hoop hier ook met plezier rond te rijden,net zoals de kia die ik misschien ga komen.Mocht je wat meer willen weten laat het me dan horen

vriendelijke groet Ronald

Welkom hier en op http://www.kiaclub.nl/forum/56-joice/ is zat te vinden.

Zo niet, schroom niet het te vragen :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...