knudel Geplaatst 28 Februari, 2011 Geplaatst 28 Februari, 2011 graag wil ik me even voorstellen,ben ronald houtkoop ben 49 jaar oud en kom uit de zaanstreek. Ben bezig om een kia Jouce te kopen uit 2003 met 89000 km,zeer mooie zuto.Rij nu zelf in een mazda 626 wagon nooit iets mee gehad maar door ruimte te kort groter rijden.Nu hoor ik verschillende berichten over deze auto moet veel brandstof gebruik hebben en ik vind dat er twee motoren in deze auto voorkomt wie weet hier iets meer van. Heb de site bekeken vindt het een goed opgezette site en hoop hier ook met plezier rond te rijden,net zoals de kia die ik misschien ga komen.Mocht je wat meer willen weten laat het me dan horen vriendelijke groet Ronald Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 graag wil ik me even voorstellen,ben ronald houtkoop ben 49 jaar oud en kom uit de zaanstreek. Ben bezig om een kia Jouce te kopen uit 2003 met 89000 km,zeer mooie zuto.Rij nu zelf in een mazda 626 wagon nooit iets mee gehad maar door ruimte te kort groter rijden.Nu hoor ik verschillende berichten over deze auto moet veel brandstof gebruik hebben en ik vind dat er twee motoren in deze auto voorkomt wie weet hier iets meer van. Heb de site bekeken vindt het een goed opgezette site en hoop hier ook met plezier rond te rijden,net zoals de kia die ik misschien ga komen.Mocht je wat meer willen weten laat het me dan horen vriendelijke groet Ronald Welkom hier en op http://www.kiaclub.nl/forum/56-joice/ is zat te vinden. Zo niet, schroom niet het te vragen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.