crashandburn Geplaatst 2 Maart, 2011 Geplaatst 2 Maart, 2011 ik heb mijn ceed nu al een jaar denk ik en begin toch beetje te kijken op internet naar leuke onderdelen om mijn proceed op te leuken maar het valt mij erg op dat er maar weinig te vinden is heeft er iemand nog links naar site's??? Quote
Jantje.2 Geplaatst 2 Maart, 2011 Geplaatst 2 Maart, 2011 Om wat voor kia ceed gaat het precies? Er staan wel wat dingen op de site van NL power in Zwolle, maar dat is voor pro ceed Quote
msw11 Geplaatst 3 Maart, 2011 Geplaatst 3 Maart, 2011 ik heb mijn ceed nu al een jaar denk ik en begin toch beetje te kijken op internet naar leuke onderdelen om mijn proceed op te leuken maar het valt mij erg op dat er maar weinig te vinden is heeft er iemand nog links naar site's??? Hallo,probeer japtuning,rieger,giacuzzo eens leuke dingen|grt,bert. Quote
crashandburn Geplaatst 9 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Juni, 2011 gaat om een kia proceed 1,4 110 pk Quote
Alex VB Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Er zijn genoeg links te vinden op ons forum. Het is alleen een beetje zoeken.. De meeste interessante sites vind je in Duitsland of Frankrijk. In Duitsland is ATH-Hinsberger een bekende bij de KIA mensen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.