Ga naar inhoud

Picanto!


Maartje-Sho

Aanbevolen Berichten

In Januari kan ik mijn nieuwe auto ophalen, de Picanto. Op dit moment rijd ik een dayhatsu Cuore.

Ik koop een zwarte picanto, 1.0 (Jaja, veel he :lol: ), achterspoiler, sportvelgen, sidescurts, mistlampen, oranje bekleding. Gewoon een stoere auto voor mij! Kan niet wachten tot ik er eindelijk in mag rijden!!

Greets!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij is zo GAAF!!!

Hier wat foto's, snel genomen. Als hij straks thuis staat, volgen er uiteraard meer!!

Ik heb er trouwens 15" velgen onder, vind ze zo mooi!!

Voorzicht.jpg

OpainKia2.jpg

OpainKia.jpg

OmabijKia.jpg

Achterkant.jpg

Bekleding.jpg

Stuur.jpg

Velgen.jpg

De mistlampen en mijn spoiler zijn niet zo goed zichtbaar, was te veel bezig met het bezichtigen ervan, dat ik niet zo lette op mijn camera... :oops::D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Proficiat met je Kia!!!!!!

Hij ziet er fantastisch uit, wat een gave velgen, heel wat anders dan de originele KIA velgen.

Ik hoop dat hij snel in je bezit komt, kan je echt gaan genieten, nu alleen nog maar op de foto :lol:

Of mag je van Bram nog wel eens meer komen kijken???

Veel plezier met de voorpret, en hopelijk komt de dag snel dat je hem echt hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je wel!! Ben helemaal vergeten zelf met mijn Picanto op de foto te gaan haha.

Maare, je zei Bram?? Die eigenaar heet Patrick. Ik heb hem namelijk via mijn eigen dealer. Kreeg heel weinig terug voor mijn Cuore bij de originele Kia dealers. Toen ik ging vragen bij Hommel hoeveel hij als inkoop voor mijn Cuore terug gaf, zei hij dat hij ook aan de Kia kon komen. Dus blijf lekker bij mijn oude dealer, maar met een andere auto. En hun zijn echt heel goed!

Maare, ik ga ff genieten en HEEL vaak naar de foto's kijken. Hoe bevalt die van jou???

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Picanto van ons bevalt PRIMA, alleen even wat opstart problemen gehad met het inbouwen van mijn radio, maar dat is opgelost en we kunnen weer verder met genieten.

De auto rijdt zalig, is lekker wendbaar en de kachel doet het prima :lol::lol: , want die heb je wel nodig met dit weer.

Vandaag ben ik er mee naar mijn werk gereden, normaal op de fiets, en de collega's moesten wel lachen, zo'n klein koekblik, daar heb je toch geen ruimte in.

Toen ze ingestapt waren, werden ze doodstil en konden niet begrijpen dat er zoveel ruimte in zo'n klein autootje zat, dus waren ze erg onder de indruk.

Zelfs zo dat er al mensen serieus aan het passen en meten waren of dit wel de nieuwe auto voor hen zou worden, en ze gingen ervan uit dat de Picanto een serieuse kandidaat was.

En wat betreft die foto's................geweldig mooi gemaakt.

Die van ons volgen snel.

Philip en Agnes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog steeds geen Picanto... KENTEKEN IS ZOEK GERAAKT BIJ DE POST! Of weet ik veel waar die vandaan komen.. is dat nu niet erg... moet tot maandag wachten, ALS hij dan al binnen is. Of misschien morgen, maar blijkbaar leveren ze geen aangetekende dingen in het weekend... Ikke weer teleurgesteld.. Maar ja, even volhouden nog en dan hoop ik er veel plezier aan te beleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jeetje dat is balen :cry::cry::cry::cry:

Ik hoop dat het voor jou snel opgelost gaat worden.

Raar dat je kenteken wordt opgestuurd, onze dealer heeft hem persoonlijk gehaald en later speciaal op onze naam overgeschreven.

Dus er is niets via de post verlopen :roll::roll:

Ik heb eventueel een optie; als je echt even wil genieten van een Picanto, stuur een berichtje, wij komen wel ff langs :wink:

Maar houd moed: het duurt nu echt niet lang meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


IK HEB HEM!!! Hij is z? gaaf!!! Ik moest wel even slikken toen ik mijn oude autootje achter moest laten.. was mijn eerste auto en zat ook emotionele waarde aan. Moet er nog wel een beetje aan denken :( Maar ik ben heel erg blij met mijn Picanto!! Ik heb al lekker getoerd, naar familie die hem wilden zien. Hij rijdt heerlijk!!

Ik zal van de week wat foto's maken, in het licht.

Enne, gewoon reageren in mijn topic!! Vind ik juist leuk! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...