kiaglower Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 hoi ik zit met een vraag . ik zou graag mijn dashbord een kleurtje geven maar hoe haal ik het hele dashbord uit de auto ? aan bestuurderskant heb ik 3 dingen losgekregen namelijk 2 dingen van het stuurhuis en 1 van de kilometerteller. ik kan nog 1 ding losmaken en dat is waar de radio zit . maar hoe krijg ik nu in godsnaam het grote stuk eruit want dat zou ik ook een kleurtje willen geven . graag antwoord aub . groetjes Kiaglower Quote
truckertje Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Het is misschien een rare vraag maar kom je niet in de problemen met je eventuele garantie, ik weet natuurlijk niet of je een helemaal nieuwe hebt??? Als dat wel zo is dan is het misschien raadzaam om het even na te vragen. Quote
kiaglower Posted March 21, 2011 Author Posted March 21, 2011 Het is misschien een rare vraag maar kom je niet in de problemen met je eventuele garantie, ik weet natuurlijk niet of je een helemaal nieuwe hebt??? Als dat wel zo is dan is het misschien raadzaam om het even na te vragen. auto is in 2006 aangekocht dus garantie is nu wel vervallen als iemand het antwoord heeft mag hij of zij deze even mededelen met eventueel een afbeelding waar het dash overal vast zit ... ik snap er niks van hoe ik het eruit moet krijgen en zondag moet ik al naar een tuningmeeting met de kia Quote
burgkop Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Dussss.... haastige spoed? Hoe is het afgelopen, nog eruit gekregen en kleurtje gegeven? Quote
Recommended Posts