Jump to content

Iemand al in de C'eed gereden?

Recommended Posts

Posted

Ik vraag me af of er al iemand in de C'eed heeft gereden, en hoe deze is bevallen.

• 1 month later...
Posted

Hallo,

Heb vorige week een lange proefrit in de Ceed kunnen maken. Het betrof een 1.4 benzine. Ik vond hem erg goed rijden, de 1.4 voelt lekker soepel aan, pas bij snelweggebruik heb je het gevoel dat je met de lichtste variant te maken hebt. de auto is erg stil! Op normaal asfalt hoor je het bandenlawaai boven de motorgeluiden uit. En er zaten op deze auto michelins gemonteerd dus dat lag niet aan de banden.

Ga binnenkort samen met een kennis nog even rijden in de diesel, dus zal daarvan ook even een kort verslagje posten.

Groeten, Kiatech

• 1 month later...
Posted

Ik ben afgelopen dinsdag naar de plaatselijke Kia-dealer gegaan en heb even in de Cee'd gezeten: W?t een wereld van verschil vergeleken de oude Kia's zeg :shock:

• 3 weeks later...
Posted

De kia cee'd rijdt boven verwachting, pittig snel genoeg naar ons idee sneller als onze ingeruilde Toyota Corolla.

Afwerking strak en goed, standaard accesoires op en top.

wegligging strak en voorspelbaar remmen fantastisch (ABS is al getest)tja scooters die nergens naar kijken.

Echt een auto met een uitkomst boven verwachting.

Uiterlijk ziet ie er gewoon goed uit

Posted

Ik heb nu ook in de Cee'd xR gezeten. Het voelt allemal erg lekker en solide aan. Stukke beter als het plastic wat ik gewent ben van Kia.

Posted

Ik rijd er nu alweer bijna 2 weken in rond en er staan inmiddels al 1100 km op de teller (beetje veel gereden ja).

Ik heb de 1.6 executive uitvoering (zwart). Hiervoor had ik een Seat Leon 1.6 16v sport. Ik moet eerlijk zeggen dat de Cee'd er totaal niet voor onder doet. De rijeigenschappen vind ik zelfs beter, maar het is dat ook een nieuwe auto.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een zeer tevreden cee'd rijder ben.

Voor de mensen die zich laten lijden door allerlei onzin verhalen zoals "ik wil niet in een Kia gezien worden" of "De nieuwe Cee'd stinkt", niets van aantrekken. Als je het een mooie auto vind gewoon voor gaan

Posted

En met dit antwoord ben ik het volledig eens.

Je koopt toch een auto voor jezelf, wat er een ander van denkt........................moet je eigenlijk koud laten.

Veel plezier met je Cee'd.

Philip

• 6 months later...
Posted

ben nu 2weken ceed rijder en moet zeggen dat hij uitstekend bevalt.

rijd fantastisch goede wegligging mooi afgewerkt ruim ook achterpassagiers

voldoende beenruimte,een aanrader

ik heb hiervoor bijna 4jaar sorento gereden..

ed

• Administrators
Posted

hee dat is grappig, iemand uit Soest hier :)

wij hebben onze Sportage ingeruild op een Carens; 24 november gaan we de boel omruilen.

mijn vrouw houd haar picanto voor boodschappen enzo.

is het niet erg wennen van de hoge sorento naar de lage Ceed?

Posted

hoi plaatsgenoot jheroen

het valt best mee het verschil ,hoewel ik het hogere wel veilig en overzichtelijk vind,maar de ceed sportywagon bevalt zo goed dat ik dat maar voor lief neem.

groeten ed