allister Geplaatst 22 Maart, 2011 Geplaatst 22 Maart, 2011 Goedendag mensen, Vanaf volgende week krijg ik een Kia Sportage Eclusive automaat 2.0 Ben benieuwd hou hij mij gaat bevallen! Groeten uit Winterswijk Quote
Preston Geplaatst 22 Maart, 2011 Geplaatst 22 Maart, 2011 Welkom Allister !! Al moet ik nog een paar maandjes wachten ben ik wel benieuwd naar je (rij) ervaringen . ennuh....graag foto's natuurlijk Quote
allister Geplaatst 22 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 22 Maart, 2011 Welkom Allister !! Al moet ik nog een paar maandjes wachten ben ik wel benieuwd naar je (rij) ervaringen . ennuh....graag foto's natuurlijk Kon niet wachten, heb het showroom model genomen. Staat er net 2 weken Foto's komen zodra ik hem heb Quote
chrichri Geplaatst 22 Maart, 2011 Geplaatst 22 Maart, 2011 Kon niet wachten, heb het showroom model genomen. Staat er net 2 weken Foto's komen zodra ik hem heb 3 weken wachten.Gelukzak . Quote
allister Geplaatst 24 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2011 3 weken wachten.Gelukzak . Net bericht gehad, dinsdag 29 maart aflevering Quote
Smart Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Welkom op het forum Allister. Toch weer een Achterhoeker erbij...... Quote
bigwade Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Goedendag mensen, Vanaf volgende week krijg ik een Kia Sportage Eclusive automaat 2.0 Ben benieuwd hou hij mij gaat bevallen! Groeten uit Winterswijk Welkom, gaat je goed bevallen. Automaat is wennen, hij wil als een speer in de 6e maar daar leer je mee leven. Sturen is een uitdaging.. Suc6! Quote
allister Geplaatst 27 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2011 Welkom, gaat je goed bevallen. Automaat is wennen, hij wil als een speer in de 6e maar daar leer je mee leven. Sturen is een uitdaging.. Suc6! Gaat lukken, dinsdag 16.00 is het zover. Foto's staan al op mijn blog Quote
allister Geplaatst 27 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2011 Welkom op het forum Allister. Toch weer een Achterhoeker erbij...... Bedankt, voor het welkom Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.