JATO Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Hallo, we zullen ons hier alvast voorstellen. Wij hebben op 29 Maart 2011 onze nieuwe wagen besteld. Het is een Kia Pro Ceed geworden in de ex uitvoering met Automatische versnellingsbak. De kleur die we genomen hebben is Cassa Wit en hebben de volgende opties bij genomen : Zwart lederen interieur met zetelverwarming, Navigatiesysteem, BTCS sportpakket alsook de 18" alu velgen. 16" Alu velgen voor de wintermaanden. Zoals jullie al merken is het een compleet uitgeruste wagen die we besteld hebben, de levering is gepland half Juni 2011, al hopen we stiekem dat de wagen er volgende week al zou zijn Het is onze eerste Kia, onze huidige wagen een bmw 525d van 2002 zal dan ingeleverd worden, het zal wel een aanpassing zijn, maar men moet iets durven in het leven. Wij hopen hier rijervaringen met kia te kunnen lezen en misschien is er een Kia meeting waar we binnenkort Kia gezinden kunnen ontmoeten. Foto's zijn er natuurlijk nog niet, maar zullen gepost worden als de wagen geleverd is. Groetjes Tony & Jacqueline Quote
Alex VB Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Hallo JATO, Ten eerste van harte welkom op ons forum. Het is zo te lezen nog een tijdje wachten op jullie nieuze voiture. Ik wens jullie nu al veel rijplezier en we wachten met spanning af hoe de foto s eruit zullen zien. Het zal inderdaad wennen zijn om straks de 5-serie te moeten inleveren, maar KIA heeft hard aan de weg getimmerd en zal je verstelt doen staan. Quote
JATO Posted April 5, 2011 Author Posted April 5, 2011 Hallo JATO, Ten eerste van harte welkom op ons forum. Het is zo te lezen nog een tijdje wachten op jullie nieuze voiture. Ik wens jullie nu al veel rijplezier en we wachten met spanning af hoe de foto s eruit zullen zien. Het zal inderdaad wennen zijn om straks de 5-serie te moeten inleveren, maar KIA heeft hard aan de weg getimmerd en zal je verstelt doen staan. Quote
JATO Posted April 5, 2011 Author Posted April 5, 2011 Natuurlijk zijn we zeer benieuwd hoe onze KIA zal rijden tov de 5 serie. Heb jij ervaring met de Automatische versnellingsbak van de pro ceed ? Het is een 4 versnelling zoals jij wel zal weten. Hoe rijd en schakeld de automaat ? Wij hebben de kans niet gekregen om daar een testrit mee te maken. Mvg Quote
tonisaez Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Tussen 3 en 4 de trap is erg hoog en het komt precies met 45-50 km/uur, een beetje lastig in de stad maar het went wel. Als je echt in de file staat, gewoon de pook op 3 zetten, file voorbij dan maar snel in de D. Dit is mijn eerste automaat maar nu wil ik al nooit meer een roerbak. ik wordt er lui van. lekker. Jou BMW was ook automaat neem ik aan, dus het zal gevaarlijk zijn om die te vergelijken. In ieder geval wens ik je veel rijplezier. Quote
Micle Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Ik kan je maar 2 dingen zeggen op dit moment. Hartelijk welkom hier Een zeer goede keuze met Kia gemaakt. Quote
JATO Posted April 7, 2011 Author Posted April 7, 2011 @ Tonisaez, thx voor de info. Onze Kia zal voornamleijk autostrade doen 25000 tot 30000 kilometer per jaar. Ja idd onze Bmw is ook een automaat 5 versnelling. @ Micle Thx voor de verwelkoming. Het is de eerste Kia, en we hebben besloten om een full option te kopen . Aanpassen zal het sowieso zijn van Bmw naar Kia, we denken dat we een juiste beslissing hebben genomen. Prijs, kwaliteit en natuurlijk juist omdat wij zoveel kilometers rijden is de 7 jaar garantie ook meegenomen, al kunnen we hier maar 5 jaar van profiteren. Maar dan is het toch tijd voor een andere wagen. Quote
JATO Posted May 4, 2011 Author Posted May 4, 2011 Wachten duurt lang maar we zijn al bijna 6 weken ver, nog 6 te gaan. Quote
JATO Posted May 10, 2011 Author Posted May 10, 2011 De productie van onze nieuwe Kia pro ceed staat gepland voor week 21 23/05/2011 - 29/05/2011, het is aan het korten. 12 weken is toch verdomd lang hoor. Quote
JATO Posted May 31, 2011 Author Posted May 31, 2011 Nog +- 3 weken en dan zal de Pro er zijn. Onze Pro is van de band gelopen , word verwacht bij de dealer rond 10 Juni 2011. Quote
JATO Posted June 9, 2011 Author Posted June 9, 2011 Onze Pro is van de band gelopen , word verwacht bij de dealer rond 10 Juni 2011. Het word spannend.............. laatste loodjes wegen het zwaartst. Het word tijd dat de dealer belt dat de wagen geleverd is. Quote
Smart Posted June 10, 2011 Posted June 10, 2011 Het word spannend.............. laatste loodjes wegen het zwaartst. Het word tijd dat de dealer belt dat de wagen geleverd is. We zullen net zolang voor je duimen todat onze voortanden buiten de bovenlip steken...... Quote
JATO Posted June 16, 2011 Author Posted June 16, 2011 We zullen net zolang voor je duimen todat onze voortanden buiten de bovenlip steken...... Onze wagen is er nog steeds niet ............ De wagen zou ergens rondhangen in Rotterdam............. maar ze zijn hem blijkbaar verloren . We snappen er niks van. Hoe is dit toch mogelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!??????? Quote
Smart Posted June 16, 2011 Posted June 16, 2011 Je moet niet blijven hangen in een voorsteltopic.......! Quote
JATO Posted June 23, 2011 Author Posted June 23, 2011 Onze Pro is aan aangekomen. By jato01 at 2011-06-20 By jato01 at 2011-06-20 By jato01 at 2011-06-20 Quote
JATO Posted June 30, 2011 Author Posted June 30, 2011 Hallo, nog enkele foto's van onze nieuwe aanwinst. By jato01 at 2011-06-29 By jato01 at 2011-06-29 By jato01 at 2011-06-29 By jato01 at 2011-06-29 Quote
Smart Posted June 30, 2011 Posted June 30, 2011 Leuk! Je zit nog steeds in het voorsteltopic. Nu voorwaarts het forum op met je foto's......maak een fotoalbum aan, enz., enz. 1 Quote
Recommended Posts