Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald klopt het dat er geen zoemer in zit voor de lampen als je ze aan laat staan. Of is dat defect.

Posted

Ik neem aan dat het hetzelfde werkt als bij de C'eed. Als je je lampen aan laat staan, dan gaan ze met het contact vanzelf uit.

Jeroen

Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald klopt het dat er geen zoemer in zit voor de lampen als je ze aan laat staan. Of is dat defect.

Posted

De lampen van de Sportage gaan na 30sec uit, teminste als je de auto gesloten hebt. Je kan ook 2 keer sluiten met de knop op de sleutel dan gaan ze meteen uit.

Als de lampen op aan of "Auto" staan gaan ze ook weer aan zodra je ontgrendeld via de knop op de sleutel.

Posted

De lampen van de Sportage gaan na 30sec uit, teminste als je de auto gesloten hebt. Je kan ook 2 keer sluiten met de knop op de sleutel dan gaan ze meteen uit.

Als de lampen op aan of "Auto" staan gaan ze ook weer aan zodra je ontgrendeld via de knop op de sleutel.

Kijk, zo zie je maar weer Millennium dat het schrijven en lezen op een forum makkelijker is dan het lezen in de eigen handleiding die je bij de nieuwe auto krijgt.

Vanavond toch maar even met het boekwerk op schoot in de auto gaan zitten. Grote kans dat je er veel meer handigheidjes in ziet staan.;)