millennium Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald klopt het dat er geen zoemer in zit voor de lampen als je ze aan laat staan. Of is dat defect. Quote
jeroen1970 Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 Ik neem aan dat het hetzelfde werkt als bij de C'eed. Als je je lampen aan laat staan, dan gaan ze met het contact vanzelf uit. Jeroen Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald klopt het dat er geen zoemer in zit voor de lampen als je ze aan laat staan. Of is dat defect. Quote
Rick Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 De lampen van de Sportage gaan na 30sec uit, teminste als je de auto gesloten hebt. Je kan ook 2 keer sluiten met de knop op de sleutel dan gaan ze meteen uit. Als de lampen op aan of "Auto" staan gaan ze ook weer aan zodra je ontgrendeld via de knop op de sleutel. Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 De lampen van de Sportage gaan na 30sec uit, teminste als je de auto gesloten hebt. Je kan ook 2 keer sluiten met de knop op de sleutel dan gaan ze meteen uit. Als de lampen op aan of "Auto" staan gaan ze ook weer aan zodra je ontgrendeld via de knop op de sleutel. Kijk, zo zie je maar weer Millennium dat het schrijven en lezen op een forum makkelijker is dan het lezen in de eigen handleiding die je bij de nieuwe auto krijgt. Vanavond toch maar even met het boekwerk op schoot in de auto gaan zitten. Grote kans dat je er veel meer handigheidjes in ziet staan. Quote
millennium Posted April 10, 2011 Author Posted April 10, 2011 Super bedankt . Klopt als een bus. Quote
Recommended Posts