Katro Geplaatst 18 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Juni, 2011 bij mij zijn meteen de hardware en software modificaties uitgevoerd, ben erg erg tevreden over. Dit wordt schijnbaar alleen gedaan bij mensen die officieel bij de dealer geklaagd hebben. Quote
Katro Geplaatst 18 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Juni, 2011 De software van een dieselauto verbeterde het stuurgedrag wel wat, maar onvoldoende. De hardware en software modificaties zijn nu ook bij onze auto uitgevoerd en dit bevalt prima. Quote
Opa Geplaatst 19 Juni, 2011 Geplaatst 19 Juni, 2011 Hoewel ik met de SP3 2.0 CRDi rijd geef ik hier ook mijn caravan-ervaring (zie overigens ook mijn verslag in het lijntje "Vakantie Ervaring): Caravan: Kip Vision hefdak. Ervaring met deze combinatie: 5600 km naar Sicilië (ervaring met caravan rijden 44 jaar). Het is een zeer comfortabele auto en geweldige caravantrekker. Uiteraard is mijn Kip Vision (hefdak) van ca 1200 kg een makkie voor de 2 liter turbodiesel van de Sportage. (Advies maximum van 1500 kg; toegestaan 2000 kg). Prestaties zijn uitstekend, evenals de stabiliteit. Hellingen kunnen geen problemen opleveren, hoe steil ook. Op autobaanhelling gaat de combinatie op de cruisecontrol fluitend door in de 5e versnelling. Verbruik over 5600 km bij ca 90 km op de teller: 11.0 km/liter (9.1/100km). Alles in de 5e versnelling gereden. De 6 trekt het goed, maar de auto wordt minder belast in 5 (was bij vertrek nieuw !). Nogmaals: Een heerlijke reisauto, ook met een caravan er achter ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.