Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allen, jawel alweer een nieuwe erbij, mede door jullie ook aangestoken met het SP3 virus.

In veel (betaalbare suv's) hou erg van een iets hogere auto proefgereden de afgelopen tijd maar het toch echt nog niet weten (zit ook niet echt op een schop-stoel dus nog maar even wachten)

Zeg het eerlijk nooit iets gehad met het merk Kia.

Kwam hier een tijdje geleden toevallig op het forum dus lees al een tijdje mee over o.a. lange leveringstermijnen (oeps) enz, enz.

Dan toch maar eens kennismaken met zo'n SP3, en zeg het ook eerlijk kon het eigenlijk niet geloven na de proefrit, toffe car.

Lang verhaal kort maken, begin maart handtekening gezet voor een Kia Sportage X-ecutive met Plus Pack 1.6 GDI, kleur Sirius Silver.

En jawel (schaam, schaam) bericht van dealer een paar dagen geleden, uw auto is geproduceerd en is onderweg naar hier.

Had gedacht ik wacht nog even met aanmelden omdat het waarschijnlijk toch nog wel even zou duren, maar nu moest ik rap zijn anders is de auto er eerder

dan ik op het forum.

Groet,de kialoog.

Posted

Kialoog,

WElkom op ons forum en veel plezier met de gekozen versie van de Sportage. De 1.6GDI wordt iets meer geproduceerd ivm het gunstigere belastingtarief in veel landen en deze is dan iets sneller aan de beurt.

Posted

Volgens mij hebben we besteld bij dezelfde dealer, hopelijk issie bij ons dan net zo snel ;)

Gefeliciteerd!