AJ Mol Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Aanbieding bedrijf. Zie onderstaande Goedenmiddag, Laat ik ons even voorstellen. Wij zijn www.snowhunter.nl Dit is een site waarop wij o.a. zijwindschermen en dashboardbekleding verkopen. Op onze site kunt u van alles vinden. U zult zich afvragen wat u hiermee moet. Wanneer u het ook een leuke site vindt en deze onder de aandacht brengt van uw leden, dan krijgen leden onder vermelding van hun lidmaatschapsnummer en clubnaam een KORTING van 10% op de toch al scherpe prijzen. Wij importeren de goederen rechtstreeks vanuit het buitenland, waardoor wij onze producten voor een zeer scherpe prijs kunnen aanbieden. Reeds diverse clubs gingen u voor en zij staan tevens met een link op onze site vermeld. Lijkt dit u wat?? Ik hoop snel van u te horen. U kunt ons mailen of bellen (06 ? 44 800 120). Met vriendelijke groet, Bert & Annemieke Koster Snowhunter Quote
Tazteam Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Helaas heb je niets aan de link die in het bericht staat, deze is namelijk beveiligd Was toch wel erg benieuwd wat ze aanbieden. Philip Quote
sjoerdjuh85 Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 http://www.snowhunter.nl/ best leuke dingen voor scherpe prijzen heb voor mijn astra hier eerder besteld. Quote
Guest schoenmakertje Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 gatverdegatverdegatver! bah ik hou daar dus niet van, maar smaken verschillen frans Quote
Recommended Posts