Gé_ Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Vandaag in de nieuwsbrief van "Mijn Kia" : Zijwindschermen voor uw voorportieren U rijdt comfortabel met het raam open, zonder tocht en windgeruis. Prijs vanaf € 79,00 incl. montage. Eindelijk ook voor de Soul dacht ik , een tijdje geleden hiernaar geïnformeerd en toen bleken ze niet leverbaar te zijn voor de Soul. Maar helaas , blij gemaakt met een dooie mus , voor de Soul zijn ze nog steeds niet in het assortiment opgenomen. Is er bij iemand bekend of er ergens Zijraamwindschermen voor de voorportieren van de Soul te koop zijn?? Quote
jos16 Posted May 16, 2011 Posted May 16, 2011 http://www.portierwindschermen.nl/ ttp://www.autoshades.nl/kia-c-2_5.html Ik kwam deze site tegen bij het googlen, misschien is het wat voor je. Quote
Gé_ Posted May 17, 2011 Author Posted May 17, 2011 http://www.portierwindschermen.nl/ ttp://www.autoshades.nl/kia-c-2_5.html Ik kwam deze site tegen bij het googlen, misschien is het wat voor je. Bedankt voor de moeite Jos. Ik had ze ook gevonden en inmiddels besteld in Duitsland bij: http://www.climair.de/shop/index.php Quote
jos16 Posted May 17, 2011 Posted May 17, 2011 Ik ben benieuwd. Ik heb ook wel interesse in deze zijwindschermen. Laat ff weten hoe de levering en pasvorm is als je wilt. Quote
Gé_ Posted May 23, 2011 Author Posted May 23, 2011 Ik ben benieuwd. Ik heb ook wel interesse in deze zijwindschermen. Laat ff weten hoe de levering en pasvorm is als je wilt. Dinsdag besteld , maandag geleverd thuis. Montage ging eenvoudig en heel erg snel en ze passen perfect (zie foto,s maar let niet op de datum ). Kosten incl. verzendkosten 63.60 euro. Quote
jos16 Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Deze zien er mooi uit. Niet te opzichtig en zeker niet duur. Quote
truckertje Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Ik heb ze gisteren besteld bij portierwindschermen.nl Vanmorgen kreeg ik een mailtje dat ze niet voorradig waren maar dat zij ze a.s. vrijdag binnen kregen en dan dus z.s.m. mijn kant opkomen?? Ben benieuwd Quote
bigwade Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Dinsdag besteld , maandag geleverd thuis. Montage ging eenvoudig en heel erg snel en ze passen perfect (zie foto,s maar let niet op de datum ). Kosten incl. verzendkosten 63.60 euro. Leuk toch ? Voldoen ze w.b wind binnen en geluid ? grtz! Quote
Gé_ Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 Leuk toch ? Voldoen ze w.b wind binnen en geluid ? grtz! Even gewacht tot een wat langere rit om goed te kunnen oordelen. Ze voldoen prima , een wereld van verschil in windgebulder. Een ander extra pluspunt is dat er als het raam een stukje open staat en je de ruitensproeier gebruikt er geen druppels water meer naar binnen komen. Een superverbetering van het comfort dus. Onbegrijpelijk dat Kia dit niet in het accessoirepakket heeft zitten of gewoon als standaarduitrusting heeft. De soul begint een beetje op een ondergeschoven kindje te lijken , helemaal na de komst van de Venga. Quote
truckertje Posted May 28, 2011 Posted May 28, 2011 Gisteren een mailtjje gehad van de leverancier dat ze verstuurd waren en vandaag had ik ze in huis!!!! Dat noem ik een supersnelle service. Zal van de week even foto maken om ze te laten zien. Persoonlijk vindt ze erg mooi. Quote
jos16 Posted May 31, 2011 Posted May 31, 2011 Vandaag ook zijwindschermen besteld van Climair. Zodra deze erop zitten zal ik een foto plaatsen. Quote
jos16 Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 Vandaag stond TNT al bij mij op de stoep met de zijwindschermen. Wel erg snel geleverd via Seddes.nl De montage ging lekker snel. Even 2 foto's gemaakt. Quote
truckertje Posted June 13, 2011 Posted June 13, 2011 Wel wat laat maar zoals beloofd de foto's van de zijwindschermen op mijn soul: Quote
Recommended Posts