marcoenkim Posted May 14, 2011 Posted May 14, 2011 Hallo allemaal, Is er iemand die een orginele radio van kia heeft met navigatie en telefoon erin. Ik rij sinds een jaar een Soul, en met plezier want van de auto is niks te zeggen, maar de kwaliteit van het navigatie systeem bleek dus achter af een boeltje te zijn. Ik heb nu voor de zesde keer een kapot systeem in mijn wagen en de leveringen duren meer dan 6 weken. Heeft hier ook iemand ervaringen mee. Nu is mijn dealer bezig on het orginele systeem van Kia te wisselen voor en zelfde systeem maar dan van een merk wat ik zelf kan kiezen. Want jullie snappen ook wel dat ik een beetje klaar ben met die "bagger radio's" van KIA (wat dus geen orgineel kia is) Ik hoor het wel en alvast bedankt voor reacties. Marco Quote
Peterrrrr Posted May 14, 2011 Posted May 14, 2011 Ik adviseer klanten zelfs om dat systeem niet te nemen, gaat idd te vaak kapot. Quote
marcoenkim Posted May 16, 2011 Author Posted May 16, 2011 Ik adviseer klanten zelfs om dat systeem niet te nemen, gaat idd te vaak kapot. Dank je Peterrrr voor je reactie. Ben er idd ook achter dat deze systemen vaak kapot gaan. Maar heb goeie hoop op een ander merk, maar daar moet kia nederland groen licht voor geven. Quote
Diekje10 Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Ik heb vandaag mijn 3e systeem gekregen. 1e had "platform" problemen en gaf aan dat er een fatal error was gevonden. Het tweede systeem geplaatst, CD speler accepteerde geen CD's. Dus direct weer een ander besteld. Vandaag dus mijn 3e. Ook deze direct weer problemen met de CD speler. Balen, want ik ga met een wagen vol met kids (> 16jaar) naar de Moesel: gezellig zonder CD speler. Mogen ze nederlandse auto's tellen op de snelweg. Nu maar weer wachten op het volgende systeem. Ben wel benieuwd wat voor systemen jullie aangeboden krijgen. Het systeem van KIA kost € 1499,--. Krijg je dan ook het verschil terug?? Quote