KaDo Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Hallo, Ik ben Karin ern rijd al jaren zeer tevreden in een toyota yaris 1.0. Nu heeft mijn man een nieuwe baan en moet 160 km per dag rijden. Wij zijn op zoek naar een auto voor hem en kwamen bij toeval bij de kia garage. Een super proefrit gemaakt wat een heerlijke auto. We zijn nu alleen nog erg aan het twijfelen over een kia ceed diesel of een ceed op lpg3. Garage geven wel info maar praten allemaal aan wat ze hebben staan. Ik hoop op dit forum een antwoord te krijgen van ervaren rijders hiermee. We hebben 2 offfertes lopen die nog een week geldig zijn. Financieel moet het zo goedkoop mogeleijk maar wel oke natuurlijk. Karin Quote
Jantje.2 Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Hallo, Ik ben Karin ern rijd al jaren zeer tevreden in een toyota yaris 1.0. Nu heeft mijn man een nieuwe baan en moet 160 km per dag rijden. Wij zijn op zoek naar een auto voor hem en kwamen bij toeval bij de kia garage. Een super proefrit gemaakt wat een heerlijke auto. We zijn nu alleen nog erg aan het twijfelen over een kia ceed diesel of een ceed op lpg3. Garage geven wel info maar praten allemaal aan wat ze hebben staan. Ik hoop op dit forum een antwoord te krijgen van ervaren rijders hiermee. We hebben 2 offfertes lopen die nog een week geldig zijn. Financieel moet het zo goedkoop mogeleijk maar wel oke natuurlijk. Karin Ik zou voor een diesel gaan. De lpg3 zorgt voor een hoop extra onderhoudskosten! Quote
Alex VB Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Inderdaad kiezen voor de diesel. dit ondanks de hogere wegenbelasting. Deze extra of meer kosten heb je zo terug verdiend omdat je onderhoud op een normaal nivo zit.. Quote
KaDo Geplaatst 17 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2011 Dank jullie wel, we gaan voor een diesel dus. Karin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.