Delfian35 Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Hallo Kia rijders, Ik vroeg mij af of iemand met een Rio al een andere (kleine)antenne voor die auto heeft kunnen vinden? Liefst wil ik zo'n kleine antenne maar heeft iemand dat al geprobeerd en is de ontvangst daar goed mee? Zoja waar heb je die vandaan? B.V.D. Alexander Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 www.atu.nl / www.atu.de voor de Venga. Het geluid is niet wezenlijk veranderd, zelfs niet in gebieden met veel heuvel of hoge gebouwen. Of kijk ook hier eens, voor de Cee'd (SW) http://www.kiaclub.n...dpost__p__59961 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Misschien kan je hier ook eens naar kijken: http://www.kiaclub.nl/topic/6831-antenne-sportage-2011-van-origineel-naar-klein/page__view__findpost__p__58667 't is we li.v.m. de nieuwe sportage, maar misschien zijn er nog antennes van andere merken uitwisselbaar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delfian35 Posted May 23, 2011 Author Share Posted May 23, 2011 oke thx all.. Ga is ff spitten en er 1 bestellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delfian35 Posted June 2, 2011 Author Share Posted June 2, 2011 Heb er 1 gevonden en dit is tie geworden. Ontvangst is gewoon goed enne een heel verschil met een zwarte spriet van ongeveer 60 cm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delfian35 Posted June 2, 2011 Author Share Posted June 2, 2011 deze dussss...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 deze dussss...... Mooi, goede keus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Fraai ding. De lange zwarte spriet voor de Rio is inderdaad niet heel fraai. Daarom heb ik al zitten denken om die eens te vervangen door de antenne die op de nieuwere types Rio zit, dus een kort zwart stokje.. Dat zal een stuk beter ogen denk ik, dan de lange zwarte spriet.. Misschien verleg ik de antenne nog wel naar achteren toe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lappo Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Heeft iemand ervaring met het vervangen van de antenne (zoals uit de topics waar in dit topic naar wordt verwezen, die van peugeot)? Ik heb Kia Rio uit 2008, maar zou graag een wat kleinere antenne willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Heeft iemand ervaring met het vervangen van de antenne (zoals uit de topics waar in dit topic naar wordt verwezen, die van peugeot)? Ik heb Kia Rio uit 2008, maar zou graag een wat kleinere antenne willen. Bedoel je nou het vervangen van de spriet op zich, of de hele unit, dus incl. de basis? De Rio 2008 heeft een kortere maar dikkere antenne, maar voor wat ik weet is de antennespriet gewoon afschroefbaar. Wat je met zo'n Rio overigens zou kunnen overwegen is een Haaienvin antenne. geen afschroefbare spriet meer (dus ook niks jatbaars) en de antenne is te spuiten in je lakkleur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts