Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Parkeersensoren in achterbumper inbouwen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of het net aan gaat passen want ik zie bij heel veel sorento's op deze plek de sensoren zitten:

0007874948.jpg

Daarachter zit een ijzeren balk en er is een beetje ruimte.

Wie weet of dit net genoeg is?

Bij de foto boven zitten ze meer naar onderen en dat gaat wel lukken kwa ruimte heb ik het idee maar zie de twee foto's die ik bijgevoegd heb, daar zitten ze precies iets onder de lijn op de bumper en daar zit net een uitlopend profiel van de bumper balk.

post-4277-0-68622000-1306143477_thumb.jpg

post-4277-0-12903400-1306143487_thumb.jpg

Gast Angelique
Geplaatst

Ik zou denken, dat als de meesten ze daar hebben zitten dat het dan bij die van jou ook gaat passen.

Maar waarom wil je van die lillukke dopjes in je bumper, je hebt toch spiegels?

Geplaatst

Ik zou denken, dat als de meesten ze daar hebben zitten dat het dan bij die van jou ook gaat passen.

Maar waarom wil je van die lillukke dopjes in je bumper, je hebt toch spiegels?

Wow, een vrouw die denkt als een man.....:D;)

Geplaatst

Ik wil die dopjes omdat ik een vrouw heb die ook in de Sorento rijdt ;)

Ze is echt een hele goede chauffeuse maar heeft alleen moeite met het achteruit inparkeren van deze auto.

Ja ik kom ook wel zo ver dat ik denk, als het bij hun past dan past het ook bij mij, echter heb ik een aftermarket set en wie weet zijn die sensoren wel langer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...