Bert van der Molen Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Ik had lang geleden al eens beloofd foto's van onze Sportage te publiceren op de pagina's van de Kia-club , echter..... de tijd ontbrak. Mooie zomer voor een zonweringleverancier maar wel erg druk. Nu probeer ik een aantal foto's van 2 auto's van "mijn documenten"over te hevelen naar de site , krijg ik elke keer de mededeling:"Your uploaded file is too large or corrupted". HELP!!!!!!!!! Quote
Tazteam Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Hallo Bert, Houdt rekening met onderstaande gegevens. Als je foto's groter zijn dan onderstaand tabelletje zal hij ze niet plaatsen. Dus eerst verkleinen, dan komt het goed. Philip Maximum file size (bytes): 200000 Maximum image width (pixel): 850 Maximum image height (pixel): 850 Quote
LeFouduVolant. Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Ik had lang geleden al eens beloofd foto's van onze Sportage te publiceren op de pagina's van de Kia-club , echter..... de tijd ontbrak.Mooie zomer voor een zonweringleverancier maar wel erg druk. Nu probeer ik een aantal foto's van 2 auto's van "mijn documenten"over te hevelen naar de site , krijg ik elke keer de mededeling:"Your uploaded file is too large or corrupted". HELP!!!!!!!!! Download hier PixResizer ... http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm Makkelijk progje om te verkleinen ... Keep it on the island ... Quote
Bert van der Molen Posted January 30, 2007 Author Posted January 30, 2007 Ik heb al van alles geprobeerd om het kleiner te krijgen , alleen een moker nog niet . Ook niet met het programma van LeFouduVolant. Wie helpt??????????? Quote
Tazteam Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Ik heb al van alles geprobeerd om het kleiner te krijgen , alleen een moker nog niet .Ook niet met het programma van LeFouduVolant. Wie helpt??????????? Check je e-mail Philip Quote
LeFouduVolant. Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Ik heb al van alles geprobeerd om het kleiner te krijgen , alleen een moker nog niet .Ook niet met het programma van LeFouduVolant. Wie helpt??????????? Bert ,vergeet niet op te slaan als jpeg. ,bv op je bureaublad ... dus n? Safe Picture ,Opslaan als ... moet werken !! Keep things up ... Quote
Bert van der Molen Posted January 31, 2007 Author Posted January 31, 2007 Tazteam , het is gelukt dankzij jou aanwijzingen ,kijk maar in het album. Nog bedankt voor de tip! Quote
Bert van der Molen Posted January 31, 2007 Author Posted January 31, 2007 En hoe doe ik dat met de avator? Quote
Rio-man Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Bovein staat het linkje Profiel, klik hierop. Zoek op de pagina achter die link naar een mogelijkheid waar U de foto up kunt loaden en load de foto op. Let op deze mag niet groter zijn als 130x130 Quote
Recommended Posts