Eddy1971 Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 hallo leden. ook maar even voorstellen. ik ben dus eddy en na 8x renault gereden te hebben ben ik over geschakeld naar picanto van bouwjaar 2008. heb gelijk even een mooie chromen strip achter op kofferbak gezet en chromen omlijsting voor nummerbord. dit steekt mooi af op het ocean blue kleurtje die mij picaatje heeft. ik heb er een trekhaak onder laten zetten, want dat is ook wel makkelijk. ik ben hier terecht gekomen omdat ik mijn raamslinger er niet af kreeg want ik wil centrale deurvergrendeling inbouwen. ik zal binnenkort ven wat foto's maken en plaatsen. voor de rest mijn complimenten aan de site bouwers. ziet er goed en overzichtelijk uit. groeten eddy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 hallo leden. ook maar even voorstellen. ik ben dus eddy en na 8x renault gereden te hebben ben ik over geschakeld naar picanto van bouwjaar 2008. heb gelijk even een mooie chromen strip achter op kofferbak gezet en chromen omlijsting voor nummerbord. dit steekt mooi af op het ocean blue kleurtje die mij picaatje heeft. ik heb er een trekhaak onder laten zetten, want dat is ook wel makkelijk. ik ben hier terecht gekomen omdat ik mijn raamslinger er niet af kreeg want ik wil centrale deurvergrendeling inbouwen. ik zal binnenkort ven wat foto's maken en plaatsen. voor de rest mijn complimenten aan de site bouwers. ziet er goed en overzichtelijk uit. groeten eddy. Welkom op dit keineige forum Eddy. je zal hier zeker je gading vinden. Veel succes nog met je nieuwe tuut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Eddy, Van harte welkom op ons nederig forumpie.. Ik wens je veel plezier met de nieuwe aanwinst en vooral veilige en mooie kilometers zonder noemenswaardige problemen. Ik zal je compliment mbt het forum doorspelen naar Jheroen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts