Peterrrrr Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Omdat ze bij KIA een aantal leuke aanbiedingen hadden met wat accessoires heb ik mijn SW een beetje aangekleedt. Allereerst heb ik chromen raamlijsten, handgrepen en een achterklep handgreep laten monteren. Daarna een zonnegordijnset wat erg fijn is voor de dochters Sinds deze week heb ik 18" borbet LV6 laten monteren ! Misschien was dit setje nog mooier onder een lichtere auto maar goed... Volgende week laat ik er de led verlichting op zetten, ook daar ben ik erg nieuwsgierig naar ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Is dit nou inmiddels je eigen auto of nog steeds een dealerauto die je nog wel eens omruild voor een andere ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treespotter (aka Birdy) Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 En na de ledverlichting grotere remmen? Die velgen moeten wel een beetje vulling hebben hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Maar eerlijk is eerlijk, dat is een hele mooie stoere set velgen! (met korting gekocht...? ) Complimenten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Dit is mijn nieuwe demo, deze bevalt me gewoon erg goed qua ruimte en rijden dus deze blijf ik even rijden. Ik ga er geen grotere remmen onder zetten, als het een 2.0 Turbo was, zou dat wél wenselijk zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts