Peterrrrr Geplaatst 5 Juni, 2011 Geplaatst 5 Juni, 2011 Omdat ze bij KIA een aantal leuke aanbiedingen hadden met wat accessoires heb ik mijn SW een beetje aangekleedt. Allereerst heb ik chromen raamlijsten, handgrepen en een achterklep handgreep laten monteren. Daarna een zonnegordijnset wat erg fijn is voor de dochters Sinds deze week heb ik 18" borbet LV6 laten monteren ! Misschien was dit setje nog mooier onder een lichtere auto maar goed... Volgende week laat ik er de led verlichting op zetten, ook daar ben ik erg nieuwsgierig naar ! Quote
scorpioshuma Geplaatst 7 Juni, 2011 Geplaatst 7 Juni, 2011 Is dit nou inmiddels je eigen auto of nog steeds een dealerauto die je nog wel eens omruild voor een andere ? Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 7 Juni, 2011 Geplaatst 7 Juni, 2011 En na de ledverlichting grotere remmen? Die velgen moeten wel een beetje vulling hebben hoor. Quote
patten Geplaatst 7 Juni, 2011 Geplaatst 7 Juni, 2011 Maar eerlijk is eerlijk, dat is een hele mooie stoere set velgen! (met korting gekocht...? ) Complimenten! Quote
Peterrrrr Geplaatst 8 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2011 Dit is mijn nieuwe demo, deze bevalt me gewoon erg goed qua ruimte en rijden dus deze blijf ik even rijden. Ik ga er geen grotere remmen onder zetten, als het een 2.0 Turbo was, zou dat wél wenselijk zijn Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.