Jump to content

Nokia 6303I

jef

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

ik ben sinds februari in het bezit van een Sportage. In het begin functioneerde de bleu tooth (navigatie) perfect met mijn nokia telefoon 6303 I, totdat de navigatie een keer vast liep.

Hiermee naar de dealer, die mijn systeem toen heeft geupdate, daarna zei hij rijden maar het is in orde. Echter na enkele kilometers gereden te hebben wederom mijn navigatie systeem op tilt, muziek speelt gewoon door, echter er is geen knop meer te bedienen.

Als ik de bleu tooth van mijn telefoon uitschakel werkt mijn navigatie systeem weer. Hieronder staan de systeem gegevens van mijn navigatie na de update, kan iemand mij helpen met mijn probleem ???

Navigatie up-date Kia Sportage Mei 2011-05-29

001EB2436275

Software version 1.5.0

Navigatie version 2010.05.15

Map data base version 309E79C

Firmware version 1.3.0_SL

• 2 months later...

http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Sportage/?gclid=CLqNie2sn6kCFUWFDgodZW3Etg

scroll even naar beneden en kijk op de Kia-Sportage-compatibiliteitslijst-telefoons-JAN2011

Jouw telefoon is de boosdoener want hij wordt niet ondersteund.

NB deze info staat al even online bij Kia hoor..

Ik heb zojuist mijn telefoon de nokia 6303I geüpdatet. Is nu van software versie V06.61 gegaan naar V10.80

Wat denken jullie zou hij nu matchen met mijn navigatiesysteem, ik ga het morgen proberen, ik heb er goede hoop op.

Zeker als ik naar de andere Nokia's kijk die in de compatiblity table staan. Ik zit dan met de versie 10.80 hoger als b.v. de Nokia 2700 Classic, die heeft software versie V09.90 ik zit daar dan ruim boven, en hoger is altijd beter heb ik mij ooit eens laten vertellen.

http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Sportage/?gclid=CLqNie2sn6kCFUWFDgodZW3Etg

scroll even naar beneden en kijk op de Kia-Sportage-compatibiliteitslijst-telefoons-JAN2011

Jouw telefoon is de boosdoener want hij wordt niet ondersteund.

NB deze info staat al even online bij Kia hoor..

Ik heb zojuist mijn telefoon de nokia 6303I geüpdatet. Is nu van software versie V06.61 gegaan naar V10.80

Wat denken jullie zou hij nu matchen met mijn navigatiesysteem, ik ga het morgen proberen, ik heb er goede hoop op.

Zeker als ik naar de andere Nokia's kijk die in de compatiblity table staan. Ik zit dan met de versie 10.80 hoger als b.v. de Nokia 2700 Classic, die heeft software versie V09.90 ik zit daar dan ruim boven, en hoger is altijd beter heb ik mij ooit eens laten vertellen.

Vandaag de telefoon weer verbonden met het navigatiesysteem, en het werkt.

Nu maar hopen dat het zo blijft. (hef ik geen nieuwe telefoon aan te schaffen.