Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Als nieuwe Picanto rijder wil ik me eerst even voorstellen:

Mijn naam is Toine vd Laak, te Tilburg, leeftijd 51 jaar, gehuwd.

Wij hebben vrijdag 3 juni 2011 onze nieuwe Kia Picanto in de garage opgehaald.

Onze Kia Picanto:

* Picanto 1.2 motor * Kleur: Bright Silver

* Comfort-Pack

* Style-Pack

* Exterior-Pack

* Midden-Arm steun met opbergvak

Gebruiken deze auto hoofdzakelijk als stadswagen, maar hebben gekozen voor wat meer luxe want we moeten toch 7 jaar rijden met dit stoer en eigentijdse looks.

Natuurlijk zijn er altijd wat op of aanmerkingen, die ik op dit forum ook met mede picanto-rijders kan delen.

Dus tot de volgende topic. :rolleyes:

Groetjes van Toine

Geplaatst

Prachtig, je gaat vast ook het garage deel volplempen met foto's van je nieuwe tuut.

Dat willen de kijkertjes graag.

Welkom hier :-)

Geplaatst

Prachtig, je gaat vast ook het garage deel volplempen met foto's van je nieuwe tuut.

Dat willen de kijkertjes graag.

Welkom hier :-)

:lol::lol::lol: als je dat wilt.... vooruit 1tje maar dan dat vind ik meer als genoeg

Gr Toine

post-4408-0-33907300-1307311450_thumb.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...