Laakies Geplaatst 5 Juni, 2011 Geplaatst 5 Juni, 2011 Hallo Allemaal, Als nieuwe Picanto rijder wil ik me eerst even voorstellen: Mijn naam is Toine vd Laak, te Tilburg, leeftijd 51 jaar, gehuwd. Wij hebben vrijdag 3 juni 2011 onze nieuwe Kia Picanto in de garage opgehaald. Onze Kia Picanto: * Picanto 1.2 motor * Kleur: Bright Silver * Comfort-Pack * Style-Pack * Exterior-Pack * Midden-Arm steun met opbergvak Gebruiken deze auto hoofdzakelijk als stadswagen, maar hebben gekozen voor wat meer luxe want we moeten toch 7 jaar rijden met dit stoer en eigentijdse looks. Natuurlijk zijn er altijd wat op of aanmerkingen, die ik op dit forum ook met mede picanto-rijders kan delen. Dus tot de volgende topic. Groetjes van Toine Quote
bigwade Geplaatst 5 Juni, 2011 Geplaatst 5 Juni, 2011 Prachtig, je gaat vast ook het garage deel volplempen met foto's van je nieuwe tuut. Dat willen de kijkertjes graag. Welkom hier Quote
Laakies Geplaatst 5 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2011 Prachtig, je gaat vast ook het garage deel volplempen met foto's van je nieuwe tuut. Dat willen de kijkertjes graag. Welkom hier als je dat wilt.... vooruit 1tje maar dan dat vind ik meer als genoeg Gr Toine Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.