Jantje.2 Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Ik heb toevallig vandaag allemaal nieuwe kia's zien staan bij de havens van Rotterdam. Die auto's staan daar ook gewoon netjes in opslag, maar wel buiten. Vervoer gebeurd ook buiten (duh)en ja, dan worden auto's vies helaas. Hier is voor de dealer ook niets aan te doen. Dat nieuwe auto's buitenstaan, tja, zoals jezelf al zegt er staan er zoveel.. Als je die allemaal binnen in de showroom zet loopt jan en alleman erlangs en gaat erin etc. Opslaan in de werkplaats gaat natuurlijk ook niet. Quote
smetjesmee Geplaatst 10 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2011 ik hoop dat het snel opgelost word voor je !!! Tnx toy! Ik hoop dat het zo zal lopen en dat u bij het ophalen een fijne zaterdag zal hebben en dat het leed snel vergeten zal zijn. Hoop het ook vand.m. Moest jij dealer zijn dan komen alle dames bij jou kopen voor de bloemen. Vraagje: dealer is Novoto Roeselare toevallig? Klopt Leon. Uit respect noem ik normaal geen namen, maar omdat je 't nu vraagt en omdat het waarschijnlijk goed zal uitdraaien doe ik het toch per uitzondering. Quote
Leon Geplaatst 11 Juni, 2011 Geplaatst 11 Juni, 2011 Klopt Leon. Uit respect noem ik normaal geen namen, maar omdat je 't nu vraagt en omdat het waarschijnlijk goed zal uitdraaien doe ik het toch per uitzondering. Ik heb daar zelf anderhalf jaar gewerkt van 2003 - 2005, toen was het alleen nog maar Chrysler en Jeep. Bedrijf startte toen nog maar net, en heb dus eigenlijk meegeholpen daar de boel van de grond te krijgen. Ik deed daar receptie, magazijn, naverkoop, soms ook werkplaats. We zijn daar begonnen met 3: ik, de baas en 1 monteur. Ben daar uiteindelijk weggegaan door de lange werkdagen, overigens nog altijd goed contact met m'n oude baas Bart. Sindsdien is er wel heel veel veranderd, veel meer personeel. Kreeg 2 jaar geleden zo'n goede aanbieding van m'n oude baas om een Cee'd te kopen, dat ik wel dom zou geweest zijn om het niet te doen, dus rijd nu sinds 2009 met een Cee'd CRDi. Wel ook wat probleempjes meegehad die soms wat moeizaam opgelost raakten, als je er meer over wil weten mag je wel even een PB sturen. Quote
ex-chevy Geplaatst 12 Juni, 2011 Geplaatst 12 Juni, 2011 Heel vervelend van die trekhaak!! Ik ken het. Toen ik mijn sportage 3 weken geleden ging ophalen hadden die gasten ook een vaste trekhaak gemonteerd i.p.v. een afneembare zoals ik had besteld. Hebben ze uiteindelijk een week later netjes verholpen. Alvast veel rijplezier! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.