Guest vakkie uu Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Hallo Heb net mijn nieuwe Kia Ceed SW. Doordat hij nieuw is loop ik er nog vaak rondjes omheen als hij wordt bezichtigd. Toen viel deze week ineens op dat de koplampunit beslagen was aan de binnenkant. Ik vind dit vreemd en ben bij de dealer geweest. Hier geven ze aan dat dit normaal is!?! Zou een open systeem zijn. Dit is altijd al zo geweest bij auto's maar tegenwoordig zie je dit goed omdat de koplampen zo helder zijn...... Ik blijf het vreemd vinden. Wie heeft hier ook ervaringen mee? Jan Maarten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Is tegenwoordig vrij normaal door het gebruik van kunstof koplampunits. Geen probleem dus... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Hoi dit probleem had ik ook trok vanzelf weg ja kunstof is niet altijd beter weet wel dat er een modificatie aan is geweest laatse beurt bij mij gedaan . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treespotter (aka Birdy) Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Bij onze wagen is dit 'probleem' ook verdwenen. Het lijkt wel alsof er af fabriek lucht in de koplampen zit met een heel hoge relatieve luchtvochtigheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edschoe Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 onze kia moest voor diverse andere problemen naar de dealer ze hebben er niets aan gedaan maar wel wat met de koplampen ( ventilatie kap of zoiets ) was zo n aktie van KIA nederland daarna geen last meer van kondens gehad. KIA is heel erg goed met het zinnetje dat hebben we nog nooit gezien. Bij ons nog steeds ISG niet werken Vering zelf maar opgelost gr Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutOfFocus Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Hallo Heb net mijn nieuwe Kia Ceed SW. Doordat hij nieuw is loop ik er nog vaak rondjes omheen als hij wordt bezichtigd. Toen viel deze week ineens op dat de koplampunit beslagen was aan de binnenkant. Ik vind dit vreemd en ben bij de dealer geweest. Hier geven ze aan dat dit normaal is!?! Zou een open systeem zijn. Dit is altijd al zo geweest bij auto's maar tegenwoordig zie je dit goed omdat de koplampen zo helder zijn...... Ik blijf het vreemd vinden. Wie heeft hier ook ervaringen mee? Jan Maarten Heb je het instructieboekje al eens gelezen ? Daar staat het letterlijk in het hoofdstuk Onderhoud, Gloeilampen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vakkie uu Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Heb je het instructieboekje al eens gelezen ? Daar staat het letterlijk in het hoofdstuk Onderhoud, Gloeilampen.... Tsja..... Betrapt! Dit heb ik inderdaad niet gelezen.... Maar ja, jij hebt het over instructieboekJE. Ik vond het net de dikke van dalen Ga het nu zeker opzoeken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 De meeste instructieboekjes zijn ook digitaal beschikbaarop dit forum hé? http://www.kiaclub.n...dpost__p__16288 TIP! Makkelijk te plaatsen op een USB-stick en meenemen op vakantie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HobbyRobby Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 De meeste instructieboekjes zijn ook digitaal beschikbaarop dit forum hé? http://www.kiaclub.n...dpost__p__16288 TIP! Makkelijk te plaatsen op een USB-stick en meenemen op vakantie! Goeie tip! Spaart een hoop ruimte in het dashboardkastje! Alleen (bedenk ik mij nu ineens terwijl ik dit typ): je moet hem onderweg wel kunnen lezen Ik zet hem op mijn IPhone! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Hallo Heb net mijn nieuwe Kia Ceed SW. Doordat hij nieuw is loop ik er nog vaak rondjes omheen als hij wordt bezichtigd. Toen viel deze week ineens op dat de koplampunit beslagen was aan de binnenkant. Ik vind dit vreemd en ben bij de dealer geweest. Hier geven ze aan dat dit normaal is!?! Zou een open systeem zijn. Dit is altijd al zo geweest bij auto's maar tegenwoordig zie je dit goed omdat de koplampen zo helder zijn...... Ik blijf het vreemd vinden. Wie heeft hier ook ervaringen mee? Jan Maarten Beste Jan Bij de nieuwe sportage hadden we hier ook een topic over: http://www.kiaclub.nl/topic/6171-van-binnen-beslagen-koplamp-units-sportage-iii/ Misschien kan je daar wat uithalen... grtz, Kurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts