Vianen Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Hallo wij hopen a.s. zaterdag onze Sorento van april 2005 op te halen bij de dealer. Ik volg al een tijdje dit forum. Wij zijn op zoek naar een rubbere maat voor onze Sorento. Tweede hands mag altijd. Dit lijkt ons perfect voor de hond Groet Ronald Quote
Guest schoenmakertje Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 op duitse ebay staan ze voor ?24,50 maar je kan hem ook bij de dealer bestellen voor ?110, it's up to you.... frans Quote
xurf4xs Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Ik weet niet of de kofferbak matten van rubber zijn. Ik heb altijd de indruk gekregen dat dit hard-plastic schalen waren. Daarnaast zijn er diverse modellen: - Matvorm - Kofferbak schaal - Een van stevige stof gemaakte, soort van, doos waarvan de achterklep open kan... Kijk nog eens goed naar de verschillende achterbak mat-modellen die er zijn... (is alleen als tip bedoeld!) Quote
jdelz Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Kijk eens op www.Matten-online.nl mvg jdelz Quote
Recommended Posts