Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Mijn hendeltje om de achterklep te openen blijft hangen, als ik em inknijp blijft ie in deze stand staan. Nu heb ik geprobeerd het binnenpaneel te verwijderen maar kom niet verder dan de helft...

Ik heb alle schroeven losgedraait maar ben ik iets vergeten???

Bedankt voor jullie hulp.

Posted

Misschien toch even naar de dealer, je hebt toch gewoon garantie?

Posted

Oké, ik ging er vanuit dat je de nieuwe Sportage had aangeschaft.

Er zijn hier een aantal techneuten die je verder kunnen helpen, maar dat vergt geduld

omdat zij natuurlijk ook werken.

Wie kan helpen met nuttige reparatie informatie?

• 3 months later...
Posted

binnenpaneel moet er idd af, maar je moet beginnen bij het stuk bovenaan (bij t 3de remlicht), dan kan je los klikken, daaronder zitten nog schroeven waarmee de zijkanten vast zitten, dan de zijkanten losklikken, daaronder zitten weer schroeven die de grote plaat vasthouden. verder alle anders schroeven in de de grote plaat eruit en die voorzichtig lostrekken.

voordat je begint kan je beter al gelijk zo'n nieuw handgreepje bestellen, die dingen zijn niet zo heel duur en heb je het probleem gelijk opgelost (tenzij je graag een middag in een schuurtje wilt zitten..)

Posted

binnenpaneel moet er idd af, maar je moet beginnen bij het stuk bovenaan (bij t 3de remlicht), dan kan je los klikken, daaronder zitten nog schroeven waarmee de zijkanten vast zitten, dan de zijkanten losklikken, daaronder zitten weer schroeven die de grote plaat vasthouden. verder alle anders schroeven in de de grote plaat eruit en die voorzichtig lostrekken.

voordat je begint kan je beter al gelijk zo'n nieuw handgreepje bestellen, die dingen zijn niet zo heel duur en heb je het probleem gelijk opgelost (tenzij je graag een middag in een schuurtje wilt zitten..)

Waar zou ik die kunnen bestellen? De dealer?