Jump to content

picanto m-bittion verkopen

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Vorig jaar mei heb ik een Kia Picanto M-Bittion Airco gekocht voor ? 9.995,- euro. Per 1 April krijg ik echter een Lease auto i.v.m. een nieuwe baan. Ik wil nu de Kia gaan verkopen. Ik weet dat het zonde is dat ik hem nu alweer ga verkopen, maar das toch financieel beter.

Hij is dus nog geen jaar oud en heeft ca 9000 kilometer gelopen. Heeft iemand ervaring met hoe ik hem in deze staat het beste kan verkopen? Dealer, auto handelaar, particulier of iets dergelijks. Hoeveel zou ik er nog voor kunnen vragen? Hij heeft geen beschadigingen. Is eigenlijk dus nog in nieuw staat. Verder kleur is zilver metalic.

opties dus Airco. elec ramen. ABS e.d. spoiler. meegespoten bumpers.

Graag hoor ik jullie advies.

Posted

Zoals je zelf al aangeeft zijn er een aantal mogelijkheden. Je kan ook vragen of je eigendealer hem voor je wil verlopen.

Voor indicatie van de vraagprijs kan je eventueel de diverse autosites bekijken en zien wat er gemiddeld voor zo'n type als jij hebt gevraagd wordt. Dan heb je in ieder geval een richtprijs.

Veel succes zowel met de verkoop als in je nieuwe baan/leaseauto.

Groeten,

Barry

Posted

Inderdaad wel jammer dat je hem gaat verkopen, maar is wel het voordeligst. Een Leasebak rijden kost ook best veel geld.

Ik denk dat je de auto gewoon particulier moet verkopen. (als je er veel voor wil vangen) Je krijgt dan wel mensen over de vloer, ook minder fijne. Als je hem bij de dealer brengt krijg je er op zeker veel minder voor terug en heb je dure kilometers gemaakt.

Kijk op de diverse ooccassionsites en het resultaat zal je meevallen. Het helpt je je eigen prijs bepalen. Zet de auto te koop voor 9250. Garantie moet geen probleem zijn er zit immers fabrieksgarantie op.

Succes enne je lease auto wordt toch wel een KIA CEE'D :wink: