29bart11 Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Oproep aan iederen, Ik heb een sorento 2011 exclusive 2.0 diesel manueel. Dit is een speciale reeks in belgie, bijna een executive op een paar uitzonderingen na. zoals de ruitenbediening. Bij de executive is dit vol automatisch. Ruiten gaan in één beweging op een neer zonder het knopje vast te houden. Bij mijn wagen in dit niet het geval, (wel automatisch naar beneden aan de bestuurderszijde) Nu mijn vraag; Zou het mogelijk zijn om het ruitenbedieningspaneel van een executive in mijn wagen te plaatsen (enkel aan de bestuurderszijde) Zou het probleem hiermee opgelost zijn of moet er nog iets aan de software van de wagen verandert worden. ik ben benieuwd groeten bart Quote
menno Posted July 15, 2011 Posted July 15, 2011 Ik heb het zelfde probleem ondervonden, maar ik heb een exclusive model ( en dacht dat ik alles erop en eraan had ) maar was bij de dealer geweest en staat in de handleiding dat je 3 types hebt, maar ze konden mij niet vertellen of dat type in allebij de richtingen kon worden geleverd moet gewoon een relais zijn volgens mij, maar wie weet het:) Quote
rte911 Posted October 4, 2011 Posted October 4, 2011 Ik vermoed dat het met de schakelaar zelf te maken heeft. Naar beneden toen bij volledig indrukken voel je een extra klik die je naar boven toe niet voelt. Mijn wagen moet binnenkort binnen voor een update van de navigatie unit (spraakherkenning in het Nederlands) en ze gaan het dan eens bekijken. Quote
depierretotal Posted October 4, 2011 Posted October 4, 2011 Hey, heb ook een exclusive van aug ll, kan je de softwareupdate gewoon bij je dealer laten uitvoeren? Quote
rte911 Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 Klopt ik heb nog steeds V.5.02. Je kan dit zien door de knop instellingen (soort tandwieltje) een tijdje ingedrukt te houden. Kia heeft intussen sinds 17/8/2011 V.5.1.3 uit met ondersteuning van het Nederlands bij spraakherkenning en waar je ook liedjes zou kunnen mee streamen via bluetooth. Mijn dealer heeft me beloofd dit in orde te brengen. Ik heb V.5.1.3 op mijn PC staan maar mijn wagen is pas nieuw en bijgevolg laat ik het liever uitvoeren door de dealer. Quote
Recommended Posts