Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Heeft er iemand ervaring met ISG op 1.7 diesel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een Sportage 1.7 diesel evogue besteld met ISG. heeft er iemand al ervaring mee? :unsure:

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb een Sportage 1.7 diesel evogue besteld met ISG. heeft er iemand al ervaring mee? :unsure:

Ik heb het al kunnen uittesten, het werkt prima, met al deze lange wachttijden aan de verkeerslichten moet je het gewoon gebruiken.

grt

Geplaatst

En nu nog hopen dat het ISG systeem de besparingen opbrengt die men aangeeft. Tot nu toe blijkt dat bij alle automerken niet het geval te zijn en blijkt het ISG systeem een methode te zijn om een lagere Co2 uitstoot registratie te krijgen waardoor de wagens makkelijker verkopen.

Ondanks dat ben ik blij dat het systeem op de 1.7 Crdi werkt en dat je tevreden bent.

• 3 weken later...
Geplaatst

Vraagje, rijd sinds enkele dagen rond met mijn nieuwe Sportage 1.7 CRDI en ik dacht dat ISG daarop standaard was maar na een vlugge blik in de dikke handleidingsbijbel blijkt dat er bij ISG een knopje naast de dasshboardverlichtingdimmer een knoppeke moet zitten om dit aan en uit te schakelen??? Is bij de mijne niet aanwezig dus zal het er wellicht niet opzitten denk ik? Ik wist niet dat dit optioneel was maar ik ga het in ieder geval niet missen want dergelijke snufjes zijn nogal dikwijls de eerste problemen...

Geplaatst

Vraagje, rijd sinds enkele dagen rond met mijn nieuwe Sportage 1.7 CRDI en ik dacht dat ISG daarop standaard was maar na een vlugge blik in de dikke handleidingsbijbel blijkt dat er bij ISG een knopje naast de dasshboardverlichtingdimmer een knoppeke moet zitten om dit aan en uit te schakelen??? Is bij de mijne niet aanwezig dus zal het er wellicht niet opzitten denk ik? Ik wist niet dat dit optioneel was maar ik ga het in ieder geval niet missen want dergelijke snufjes zijn nogal dikwijls de eerste problemen...

ISG is een optie en kan alleen vanaf fabriek besteld worden

Mvg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...