Drika Posted June 25, 2011 Posted June 25, 2011 Hallo allemaal, Ik heb sinds 2 weken een Kia Sportage waar ik nog steeds heel blij mee ben! De telefoon maakt via bluetooth contact met de auto, ik kan ook met spraakherkenning bellen. Het enige probleem: diegene die mij belt hoort mij wel praten maar ik hoor verder niets. Dat geldt ook als ik iemand bel, dan horen ze mij wel maar ik hen niet. Wie kan mij helpen? 1 Quote
betominice Posted June 25, 2011 Posted June 25, 2011 das knap lastig wat voor telefoon heb je en zit er toevallig je laatste update op Quote
bigwade Posted June 25, 2011 Posted June 25, 2011 Misschien staat het geluid van de telefoon in de radio op nul ?? Je moet een standaard volume toekennen de eerste keer.. Ik doe maar een suggestie.. Quote
Drika Posted June 26, 2011 Author Posted June 26, 2011 Wat fijn dat jullie met me meedenken. Ik heb een Nokia 6230i, geen superdeluxe dus. Van dat geluid, dat ga ik nakijken, geen idee hoe dat moet maar dat probeer ik even uit te vogelen. Ik heb namelijk nog niets ingesteld zoals je zegt de 1e keer, dus ik denk dat dit dan nog moet gebeuren. De dealer heeft voor mij de telefoon gesynchroniseerd met de radio dus ik dacht dat het verder klaar was. Alle nrs etc doen het wel en ook bellen via stemopdracht gaat goed. Quote
bigwade Posted June 26, 2011 Posted June 26, 2011 Wat fijn dat jullie met me meedenken. Ik heb een Nokia 6230i, geen superdeluxe dus. Van dat geluid, dat ga ik nakijken, geen idee hoe dat moet maar dat probeer ik even uit te vogelen. Ik heb namelijk nog niets ingesteld zoals je zegt de 1e keer, dus ik denk dat dit dan nog moet gebeuren. De dealer heeft voor mij de telefoon gesynchroniseerd met de radio dus ik dacht dat het verder klaar was. Alle nrs etc doen het wel en ook bellen via stemopdracht gaat goed. Dat laatste is al een wonder, haha. Bel even thuis, naast het huis en draai de volumeknop van de radio omhoog. Die waarde wordt onthouden dacht ik.. Quote
Recommended Posts