Smart Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Ik loop op het forum tegen een paar problemen aan! 1. Een bericht verwijderen lukt niet. Wanneer ik vraag om een bericht te verwijderen komt er een hulpscherm te voorschijn, die binnen een halve seconde weer verdwenen is. 2. Het plaatsen van een antwoord in de rubriek 'Wat houdt je bezig' op de frontpage wordt elke keer weer tweemaal geplaatst. 3. Het schrijven van een bericht gaat gepaard met een extra enter in een tekst. I.p.v. 1 enter, wordt er een extra regel gecreërd. 4. Het forum geeft op bepaalde momenten of na het switchen tussen rubrieken foutmeldingen. Dan heb ik blijkbaar geen bepaalde rechten. Herkenbaar? Quote
Preston Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Smart , omdat het bij mij nog niet voorgekomen is kan het ook aan je brownser liggen. Ik weet niet welke je gebruikt maar verwijder eens het vuil van je brownser ( bestanden verwijderen e.d. ) Nog beter is een grote beurt .. niet van je auto maar van je computer , schijfcontrole , schijfopruiming en defragmenteren. Quote
Smart Geplaatst 26 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2011 Mijn browser wordt bij het afsluiten automatisch helemaal geschoond en wekelijks draai ik een paar programmaatjes die o.a. de registers e.d. weer tiptop smeert, poetst en daarnaast het nodige verwijderd. Dat kan het volgens mij niet zijn. Ik heb nog iets wat niet helemaal goed gaat. 4. Bij het verwijderen van de dubbele posting in 'Wat houdt je bezig', komt er eerst een foutmelding en daarna wordt ik van het forum geknald. Misschien volgens sommigen terecht maar ik vind het maar niets. Quote
Preston Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Tip van Bigwade zou ik niet volgen want die leeft volgens mij nog in het Adam en Eva tijdperk om met een appel iets voor elkaar te krijgen Je eigen tip is dan beter , maak er eens een zooitje van op je computer want zoals je het nu omschrijft maak je het wel erg schoon en het zou me niet verbazen als je daarvoor bv progjes als c-cleaner gebruikt. Die gooien er weer teveel af... Doe het met mate.. Quote
Preston Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Tip voor de nieuwe modjes... Angelique en Raymond !!!!! Zo doe je dat .. ongeveer Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Tip van Bigwade zou ik niet volgen want die leeft volgens mij nog in het Adam en Eva tijdperk om met een appel iets voor elkaar te krijgen Je eigen tip is dan beter , maak er eens een zooitje van op je computer want zoals je het nu omschrijft maak je het wel erg schoon en het zou me niet verbazen als je daarvoor bv progjes als c-cleaner gebruikt. Die gooien er weer teveel af... Doe het met mate.. Alles met mate, en dat gaat zonder extreme back-up's en systeemherstel prima op een mac. Alles doet het altijd.. echt Quote
Smart Geplaatst 26 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2011 Om eerlijk te zijn vind ik een Mac PC iets aan de dure kant. Dat deze minder kuren vertoont zal te maken hebben met het feit dat het geen Gates product is. Mag het wel een iPad3 (intro december 2011) worden? Quote
Preston Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Alles met mate, en dat gaat zonder extreme back-up's en systeemherstel prima op een mac. Alles doet het altijd.. echt Meld je maar aan bij " www.waarschuwingsdienst.nl " ... meer en meer update's zijn nodig voor een M** ( gebruiknieviezewoordennie ) Quote
Gast Angelique Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Tip voor de nieuwe modjes... Angelique en Raymond !!!!! Zo doe je dat .. ongeveer Excuseer mijn frans....zo doe je wat? Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Ik stel voor de discussie Mac/Pc- iphone/pad/pod (zucht) voort te zetten in het Café deel.. Voorschotje, duur ?? ach iets maar nogal beter. Jammer dat kantoor-werkslaven het met de oude materie moet doen........ thuis staat steeds vaker een i ding....... Quote
Preston Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Excuseer mijn frans....zo doe je wat? Agenda vol.. jammer geen uren meer vrij om Modje privé les te geven.. Je komt er nog wel achter .. denk ik.. Quote
Gast Angelique Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Agenda vol.. jammer geen uren meer vrij om Modje privé les te geven.. Je komt er nog wel achter .. denk ik.. Ik hoef geen privé les hoor. Een sitemoderator is volgens mij niet aangenomen om pc c.q. browserproblemen op te lossen. Quote
Preston Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Ik stel voor de discussie Mac/Pc- iphone/pad/pod (zucht) voort te zetten in het Café deel.. Kzit met padje2 buiten.. in de werkkamer staan de echte computers... maar die zijn voor madiwodovrijdagen.. owh.. en in un Cafe kom ik bar weinig.. ik drink non-alco . Quote
Preston Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Ik hoef geen privé les hoor. Een sitemoderator is volgens mij niet aangenomen om pc c.q. browserproblemen op te lossen. Gelukkig dan maar.. suc6 Angelique !! Quote
Smart Geplaatst 27 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Juni, 2011 Ik hoop wel dat mijn problemen opgelost kunnen worden. Scheelt een hoop ergernis. Volgens mij ligt het niet aan mijn browser. Quote
bigwade Geplaatst 27 Juni, 2011 Geplaatst 27 Juni, 2011 Kzit met padje2 buiten.. in de werkkamer staan de echte computers... maar die zijn voor madiwodovrijdagen.. owh.. en in un Cafe kom ik bar weinig.. ik drink non-alco . http://www.kiaclub.nl/forum/59-kiaclub-cafe/ Quote
Smart Geplaatst 27 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Juni, 2011 http://www.kiaclub.n...9-kiaclub-cafe/ Je moet ze ook alles uitleggen hé? BTW! Mijn problemen zijn nu aan de orde.... Quote
Preston Geplaatst 27 Juni, 2011 Geplaatst 27 Juni, 2011 Je moet ze ook alles uitleggen hé? BTW! Mijn problemen zijn nu aan de orde.... Ja kben dom geboren, suf gewiegd en nooit wat bijgeleerd.. dan krijg je dat Als je pech hebt is problemoplosser met vakantie.. KIA hé ff wachtennnnnnnn Al een andere brownser geprobeert ? Firefox ? Chrome ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.