r.vanrookhuizen Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 Hallo, Sinds enkele weken heb ik een volledig standaard picanto 2011. De vervangings led lampjes uit mijn oude auto wilde ik in de picanto zetten. Mooie witte dagrij verlichting ,dacht ik. Maar ze doen het dus niet in de picanto. Dat komt van wegens de computer zegt de garage,het is een canbus auto???? Voor iemand die zelf de kleppen nog stelde van zijn auto een totaal vreemd fenomeen. Ik kan dus geen enkel lampje vervangen voor andere b.v. LED. Is er iemand die daar verstand van heeft,ik leer graag iets. Lekker autootje trouwens die picanto. Ronald Quote
Henco Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 Hallo, Sinds enkele weken heb ik een volledig standaard picanto 2011. De vervangings led lampjes uit mijn oude auto wilde ik in de picanto zetten. Mooie witte dagrij verlichting ,dacht ik. Maar ze doen het dus niet in de picanto. Dat komt van wegens de computer zegt de garage,het is een canbus auto???? Voor iemand die zelf de kleppen nog stelde van zijn auto een totaal vreemd fenomeen. Ik kan dus geen enkel lampje vervangen voor andere b.v. LED. Is er iemand die daar verstand van heeft,ik leer graag iets. Lekker autootje trouwens die picanto. Ronald Hallo kijk hier eens misschien is dit wat je zoekt(http://www.deboled.nl/c-571511/auto-led-canbus-t10-w5w/)henco Quote
whitepicanto Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Hoe vervang jij die lampjes ik kan er niet bij? Quote
rvan Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Hallo, Achter het lampje het binnenscherm los maken,zit vast met plastic kwartslag bootjes,3 dus. Dan zwatplastic binnen scherm er uit pulken. Dan kan je er bij. Maar niet makelijk. Ronald. Wel canbus led plaatsen anders doet ie et niet. Quote
Recommended Posts