Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gisteren even een lantaarnpaal niet zien staan in mn dode hoek :(

Dat gaat me dus een nieuw rechtr achterlicht kosten en wat opknappen van de kunststof bumper.

Iemand enig idee of het vervangen van het achterlicht makkelijk zelf te doen is (om de kosten te drukken)?

Marcel

(wat kost zo'n lamp eigenlijk....)

Posted

Gisteren even een lantaarnpaal niet zien staan in mn dode hoek :(

Dat gaat me dus een nieuw rechtr achterlicht kosten en wat opknappen van de kunststof bumper.

Iemand enig idee of het vervangen van het achterlicht makkelijk zelf te doen is (om de kosten te drukken)?

Marcel

(wat kost zo'n lamp eigenlijk....)

"Gisteren even een lantaarnpaal niet zien staan in mn dode hoek :( ". Daarom heb ik een camera achterop....

Maar in het instructieboekje staat precies hoe je een achterlichtunit kunt demonteren. Op pagina 7-69...

4 kruiskoppen los draaien, stekker los en dan til je de units er zo uit

Posted

Naam veranderen in Lampioot...?

Lol...

Maar wordt prijzige grap: 150,- voor de lamp alleen al.. :(

Gaat toch maar verzekerings werk worden denk ik.

Posted

Ik heb exact hetzelfde gehad, zelfde dode hoek.

Ik was incl monteren 155 euro kwijt, ik heb mijn achterlamp laten vervangen tijdens grote beurt, dus arbeidsloon zit daar in.

Jeroen

Posted

Ik heb exact hetzelfde gehad, zelfde dode hoek.

Ik was incl monteren 155 euro kwijt, ik heb mijn achterlamp laten vervangen tijdens grote beurt, dus arbeidsloon zit daar in.

Jeroen

Helaas zit bij m'n bumper ook nogal onder de beschadigingen (klein gaatje zelfs), dus dat komt er nog bij. En grote beurt net vorige maand al gehad.

Posted

Helaas zit bij m'n bumper ook nogal onder de beschadigingen (klein gaatje zelfs), dus dat komt er nog bij. En grote beurt net vorige maand al gehad.

Ga eens langs een erkende schadehersteller.

Die kan je per onderdeel vertellen wat het herstel kost. (Spuiten, nieuwe lamp, evt uitdeuken van de binnenkant van de bumper etc.).

Posted

Ga eens langs een erkende schadehersteller.

Die kan je per onderdeel vertellen wat het herstel kost. (Spuiten, nieuwe lamp, evt uitdeuken van de binnenkant van de bumper etc.).

Uiteraard al gedaan, en alles bij elkaar rond 700 euro :(:o

Wordt over 2 weken nog net voor de vakantie gemaakt.

Posted

Laat ik op die site nou al gezocht hebben , maar eerder deze week stonden die er nog niet op.

(als je die hele auto bekijkt, ziet ie er toch niet slecht uit, vraag me af waarom die in onderdelen wordt gestript?)

Maar verzekering dekt (bijna) alles, dus ben weer even gered.

Posted

Dat is de helft van de prijs van de lamp.

Maar de bumper en het spuitwerk vindt je daar niet voor de helft...

Posted

Laat ik op die site nou al gezocht hebben , maar eerder deze week stonden die er nog niet op.

(als je die hele auto bekijkt, ziet ie er toch niet slecht uit, vraag me af waarom die in onderdelen wordt gestript?)

Maar verzekering dekt (bijna) alles, dus ben weer even gered.

Volgens mij kijken ze wat er gevraagd wordt en zetten het er daarna op. Schroeven ze gewoon van een auto in de straat af ;)