Brian Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Ik ben aan het orienteren voor een nieuwe auto. Waarbij de Sportage een grote kanshebber is. Nu zie ik een filmpje van een mogelijke hybride versie.........hmmm is dat het wachten waard? Linkje: Sportage facelift Heeft iemand hier meer info over? 1 Quote
smetjesmee Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Ik ben aan het orienteren voor een nieuwe auto. Waarbij de Sportage een grote kanshebber is. Nu zie ik een filmpje van een mogelijke hybride versie.........hmmm is dat het wachten waard? Linkje: Sportage facelift Heeft iemand hier meer info over? Het linkje werkt precies niet Brian. Nog eens proberen...? Quote
Brian Posted July 4, 2011 Author Posted July 4, 2011 Het linkje werkt precies niet Brian. Nog eens proberen...? Sorry het was een youtube mobile linkje. Deze werkt wel: Quote
Guest asterix Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Het linkje werkt precies niet Brian. Nog eens proberen...? Deze misschien? Marcel Quote
Brian Posted July 4, 2011 Author Posted July 4, 2011 Deze misschien? Marcel Nee deze: Auto is pas gespot. Lijkt of de knipperlichten achter zijn verhuist. Quote
kialoog Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Post van 'Brian' Tja, juist, had er al een vermoeden van dat dit snel zou gaan veranderen (toch te vroeg aangeschaft zegt een stemmetje in mijn achterhoofd) De toch enigzins rare inkeeping onderaan de kofferbak ook waarschijnlijk weg, richtingaanwijzers waar ze horen (hoger dus was ruimte zat voor tenslotte, en de handgreep om de achterklep te openen ook naar boven gelift zo te zien, ja stuk beter. Zo dus binnenkort in een al veroudert model, nou da's lekker snel, merken we wel weer met de inruil want als hij zo al buiten rijdt gaat dat dus snel gebeuren. Quote
kialoog Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Zie ook nog trouwens een nieuwe (vliegtuig)handrem en het kialogo nu op de moterkap, en op het filmpje is ook de hele tunnel weg, misschien een iets slankere uitvoering voor de wat grotere/langere bestuurders, dan ook maar andere stoelen erin ????? Zijn maar veronderstellingen natuurlijk, maar toch.We gaan het zien t.z.t. Quote
chrichri Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Alhoewel je er nog niet zoveel zicht op hebt lijken de nieuwe lichten me toch niet te bekoren.Zien er te gewoon uit.Ik vind de lichten goed zoals ze zijn.Dat de knipperlichten er niet inzitten maakt me niet veel uit.Zie ik toch niets van.Wat wel jammer is van de hedendaagse lichten dat ze het niet geheel benut hebben als ze branden.De stukken in de koffer zitten er zo maar voor spek en bonen bij. Quote
kialoog Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Alhoewel je er nog niet zoveel zicht op hebt lijken de nieuwe lichten me toch niet te bekoren.Zien er te gewoon uit.Ik vind de lichten goed zoals ze zijn.Dat de knipperlichten er niet inzitten maakt me niet veel uit.Zie ik toch niets van.Wat wel jammer is van de hedendaagse lichten dat ze het niet geheel benut hebben als ze branden.De stukken in de koffer zitten er zo maar voor spek en bonen bij. Je hebt gelijk hoor kwa richtingaanwijzers, voor een grote groep zitten die er idd voor spek en bonen op. 1 Quote
Brian Posted July 5, 2011 Author Posted July 5, 2011 Ik vind persoonlijk de achterlichten bij de Sportage en bij de Sorento niet het sterkst van Kia. Als je naar de Picanto kijkt ziet dit er veel mooier uit. Ach ja, elke auto heeft wel minpuntjes. Denken jullie dat het om de mild hybrid gaat? Zo te zien in het filmpje is het geen automaat. Quote
Brian Posted July 9, 2011 Author Posted July 9, 2011 Ik heb vandaag toch maar besloten Om de facelift niet af te wachten. Dus vandaag besteld: Sportage x-ecutive met plus plack 1.6, kleur black pearl! En nu een maandje of 5 wachten.......pff Quote
kialoog Posted July 9, 2011 Posted July 9, 2011 Ik heb vandaag toch maar besloten Om de facelift niet af te wachten. Dus vandaag besteld: Sportage x-ecutive met plus plack 1.6, kleur black pearl! En nu een maandje of 5 wachten.......pff Hoi, Brian, is het nog een gespreksonderwerp geweest bij de dealer??????? Waarschijnlijk niets van bekend???? Van harte trouwens en nu maar even geduld oefenen (zou best wel eens mee kunnen gaan vallen) Greetz. Quote
Brian Posted July 9, 2011 Author Posted July 9, 2011 Hoi, Brian, is het nog een gespreksonderwerp geweest bij de dealer??????? Waarschijnlijk niets van bekend???? Van harte trouwens en nu maar even geduld oefenen (zou best wel eens mee kunnen gaan vallen) Greetz. Ja, maar uiteraard kon die niet meer vertellen. De verschillen zijn op het filmpje ook minimaal, logo op de motorkap en de achterlichten. Ik denk dat de facelift een sportage 2013 modeljaar moet worden. Ben benieuwd naar de levertijd, ik houd voor de zekerheid maar rekening met 5 mnd. Gr Brian Quote
Dick van Dyke Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 Alhoewel je er nog niet zoveel zicht op hebt lijken de nieuwe lichten me toch niet te bekoren.Zien er te gewoon uit.Ik vind de lichten goed zoals ze zijn.Dat de knipperlichten er niet inzitten maakt me niet veel uit.Zie ik toch niets van.Wat wel jammer is van de hedendaagse lichten dat ze het niet geheel benut hebben als ze branden.De stukken in de koffer zitten er zo maar voor spek en bonen bij. Je hebt gelijk hoor wat betreft de richtingaanwijzers, voor een grote groep zitten die er idd voor spek en bonen op. Je kunt zelf de richtingaanwijzers toch "verplaatsen" door ze te "ruilen" met de achteruitrijlichten. Ik overweeg dat zelf ook. Dat is natuurlijk wel "exclusief" en wellicht ook een stukje veiliger..... Misschien kunnen we het "samen" eens bekijken met wellicht andere geinteresseerde (zie ook de toeterdag/toetertopic). Gr, Dick van Dyke Quote
Recommended Posts