kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 als ik een rvs uitlaat van voor tot achter neem levert dat pk s op? Quote
Tazteam Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Nee................helaas, hooguit een warmere bodem onder de auto, RVS houdt namelijk de warmte een heel stuk langer vast dan gewoon ijzer. Of................de kat is eronder uit gehaald, dan wel. Philip Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 wat scheelt het als ik een catvervanger neemt? en is het geluid mooi met een sportuitlaat? Quote
Rio-man Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Hij zal sowieso wat meer decibellen produceren, maar hoop er niet te veel van. Je zult het voornamelijk in je pk's merken. Quote
Tazteam Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 wat scheelt het als ik een catvervanger neemt?en is het geluid mooi met een sportuitlaat? Over het geluid: icm een open filter KAN het leuk gaan worden, maar verwacht geen wonderen. Het motortje maakt in principe zoveel "lawaai" dat het geluid van de uitlaat in het niet valt. Deze ervaring heb ik gelezen bij het Duitse forum. Philip Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 bedankt voor de snelle andwoorden Quote
Full Throttle Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Alleen met een sport uitlaat kan je de auto niet tunen. Het moet altijd in combinatie met. Dus de auto moet meer lucht aanzuigen om beter te kunnen presteren. (Luchtfilter) Hij moet zijn uitlaatgassen beter kwijt kunnen. (uitlaat volledig aanpassen, en niet alleen de einddemper) en je zal aanpassingen in het motormanagement moeten doen. Dan pas heb jer er profijt van. Heel veel meer dan een procentje of 10 ga je niet bereiken overigens. Google gewoon op chiptuning. er zijn sites waar ze je dit helder kunnen uitleggen. Een RVS eindemper ziet er mooier uit en geeft een andere klankkleur aan je geluid. Wellicht geeft dit je het GEVOEL dat je sneller rijdt. Ik weet niet hoe een Sportdemper op een Picanto klinkt. Verwacht er niet te veel van, Overal zijn tegenwoordig restricties aan verbonden. Maar optisch is het natuurlijk altijd mooi. Groet, Michel Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 ja ik ga een openluchtfilter nemen en chiptuning 6 pk en ook een uitlaat van voor tot achter in hoogezand halen met kat vervanger dat is mijn plan en hoop dan ook bijmekaar min 12 pk te pakken gr mike Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 maar wat kan ik daarna nog allemaal gaan doen aan me auto om pk te winnen??? mike Quote
Guest Herman Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 maar wat kan ik daarna nog allemaal gaan doen aan me auto om pk te winnen???mike Simpelste manier: motor eruit, 6 liter V8 erin peuteren. Moet denk ik wel je motorsteunen ff aanpassen Quote
kia_mike_kia Posted March 10, 2007 Author Posted March 10, 2007 wat is dat nou voor dom andwoord? Quote
BaBaCC Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Hoi Herman, Die V8 heb ik erin staan, maar kreeg wat problemen met m'n garantie!!!! haha Groeten, Barry Quote
Tazteam Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Hoi Herman,Die V8 heb ik erin staan, maar kreeg wat problemen met m'n garantie!!!! haha Groeten, Barry Jij ook al Barry?? Quote
Darkangel Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 weet niet hoor...veel geluid van de motor heb nu openair filter er opzitten en grommen als een gek en zelfs dat komt boven de motor uit dus uitlaat zeker ook wel hoor... Quote
Darkangel Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 let wel op dat je niet een te grote openair filter neemt Quote
Recommended Posts