Jump to content

Mezelf niet goed voorgesteld...?

Recommended Posts

Beste allemaal,

Op 3 juli had ik me aan gemeld bij de Kiaclub.

Geweldig leuk dacht ik meteen,maar wat doen er veel mensen moeilijk over dat je je eerst moet voorstellen....

Ik wist ook van niets,en het spijt me als ik me niet netjes heb voor gesteld.... :(

Ben wel eens vaker op Forums geweest,maar dit nog nooit gehoord....

Maar goed,ben nooit te oud om te leren....hihi

Bij deze wil ik me dus voorstellen... :rolleyes:

Ben Claudia,kom uit Nieuw-Vennep en ben vanaf de allereerste seconde dat ik de Kia Sportage zag meteen verliefd geworden op deze mooie auto.

Na wat proefritjes in de 2.0 liter en de 1.6 hebben wij voor de laatste gekozen.

Dit omdat deze een stuk zuiniger zou zijn....nou dat gaan we nog mee maken...hihi

Nu had ik 3 juli een vraag gesteld over of je dvd-tjes kon kijken op de navigatie van de X-clusive.....

heb daar hele leuke antwoorden op gekregen maar zag ineens dat mijn vraag verplaatst was....weet niet waarom,had netjes iedereen beantwoord...

Nou ja,zal gewoon even moeten wennen aan deze leuke site...

Want vind het reuze interessant wat ik hier allemaal lees....!!!! ;)

Veel liefs Claudia

Hoi Claudia,

Van harte welkom op ons gezellig forumpie. Je had inderdaad je vraag al gesteld maar dat is geen probleem. Iedereen kan zich vergissen.

Net als het normaal is dat je je zelf voorstelt als men ergens voor de eerste keer op bezoek gaat vinden wij dit hier ook niet meer dan normaal. WE willen bijna alles weten buiten je PIN..;)

Ik wens je nu al veel plezier met jullie nieuwe aanwinst en ik hoop dat deze aan jullie verwachtingen voldoet.

Misschien heb je het al gemerkt, maar wij zijn hier verzot op foto's van auto's en ook ervaringsverhalen (positief en negatief) van de bestuurders/gebruikers..

Hallo Claudia.

Je voorstellen is absoluut niet verplicht natuurlijk. Het is voor iedereen natuurlijk wel leuker als ze iets beter weten met wie ze te maken hebben.

Veel plezier op het forum!

Daar ben ik weer......

Bedankt weer voor de leuke reacties...

Maar heb de auto nog niet...hebben deze 13 april besteld,zouden hem ongeveer augustus/september krijgen.

Een kennis van ons heeft hetzelfde type bestelt als ons,maar heeft ook nog steeds niets gehoord,en ze zouden 2 weken van te voren bellen,en hij zou de auto eind mei hebben gekregen......ben bang dat we de auto pas eind van het jaar zullen krijgen....althans dat hopen we....

Groetjes Claudia

Hallo Claudia.

Je voorstellen is absoluut niet verplicht natuurlijk. Het is voor iedereen natuurlijk wel leuker als ze iets beter weten met wie ze te maken hebben.

Veel plezier op het forum!

Dank je wel!!!!

Gaat zeker lukken,vind het nu al leuk,terwijl ik de auto nog niet eens heb....

Groetjes Claudia

Hoi Claudia,

Van harte welkom op ons gezellig forumpie. Je had inderdaad je vraag al gesteld maar dat is geen probleem. Iedereen kan zich vergissen.

Net als het normaal is dat je je zelf voorstelt als men ergens voor de eerste keer op bezoek gaat vinden wij dit hier ook niet meer dan normaal. WE willen bijna alles weten buiten je PIN..;)

Ik wens je nu al veel plezier met jullie nieuwe aanwinst en ik hoop dat deze aan jullie verwachtingen voldoet.

Misschien heb je het al gemerkt, maar wij zijn hier verzot op foto's van auto's en ook ervaringsverhalen (positief en negatief) van de bestuurders/gebruikers..

Hallo Alex.

We hebben hem nog niet :( ....zal ook nog wel even duren....

Dus zodra ik hem heb,kom ik zeker met foto's en ervaringen...

Groetjes Claudia

Kan gebeuren hoor, overkwam mij ook :rolleyes:

Niettemin...welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe Sportage :lol:

Hallo Angelique,

Dank je wel,maar we hebben hem nog niet....hoop dat hij snel komt....maar weten nog niks,zal wel eind van het jaar worden <_<

Hoi Claudia,

Welkom en toch nog heel veel sterkte met het wachten :helpsmilie: op je nieuwe aanwinst.

Groetjes Marian

Hallo Marian,

Heb alleen een probleem....

Wachten is niet mijn sterkste punt :( ...snif,snif