Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Sportage 1.6GDI Traction control ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben op dit moment sterk aan het overwegen om een Sportage 1.6 GDI aan te schaffen maar blijf met 1 vraag zitten, namelijk of deze beschikt over Traction Control.

Ik zie overal lijstjes met ABS/ESC/HAC/DBC/VSM etc maar nergens wordt expliciet gezegd dat TC ook op de Sportage zit. Ook mijn dealer komt met niet meer dan dit lijstje uit de brochure.

Geplaatst

TC zorgt dat de aangedreven wielen niet doorslaan op gladdere ondergrond.

http://www.edmunds.com/kia/sportage/2011/

Volgens mij zit het op elke SP3

Maar mvdzwaan, probeer het eens uit met een testrit, zou ik zeggen.

Ga ik absoluut proberen, al is het probleem hierbij wel dat je bij het huidige weer eigenlijk nooit zal hebben dat TC werkt. Tenzij je op gras gaat rijden danwel stenen met veel zand erop (net bestraat bijv). Het is toch vooral een optie die in de winter regelmatig z'n werk doet.

Met betrekking tot de links, de sites die TC vermelden zijn vooral amerikaanse en daar zijn veel specs anders (2.4L, satellite radio etc.)

Geplaatst

De Traction Control bij de SP3 zit gekoppeld aan het ESC systeem (Electronic Stability System). En deze is standaard op alle SP3 modellen en motorisaties.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...